22 Nisan 2017 Cumartesi

Çanta Kaplama ve Son Diktiklerimden Saks Mavisi Bluz

En sevdiğim geri dönüşüm işlerinden biridir çanta kaplama. Blogumu ilk açtığım yıllarda çok sık yapardım . Bu ara yine baya bir merak sardım  diyebilirim.



 
Bu siyah çanta annemindi yani en az 20 yıllık.  İçi oldukça kalın , sağlam bir çanta olduğu için atmaya kıyamamış annem.
 
 
 
İlk işim çantanın ölçülerine uygun kumaşı biçip hazırlamak oldu.
 
 
 

                  Kılıf gibi tüm kumaşı yerleştirdim. Çanta çok sert olduğu için makine kullanmadım.
 
 

   En büyük yardımcım sıvı silikon ve görünmez şeffaf ip oldu. Kumaşı yapıştırıp , iplede gereken yerlerde elimle diktim. Çantanın deri saplarını da iptal edip , zincir taktım.




 
 
 Krep kumaştan diktiğim bu bluzu geçtiğimiz haftalarda instagramda  paylaşmıştım. Aslında bu kumaş  uzun zamandır dikiş odamda  vardı ama ne yapacağıma bir türlü karar verememiştim ki ROMWE 'nin bu elbisesini görene dek.  Kendisi için ilham kaynağım diyebilirim.  Bu bluzun dikiş ve kalıp bilgisi geçtiğimiz sene paylaştığım  bu puantiyeli bluz  ile aynı .



 
 
SEVGİLER :)
çanta- dıy   /   ben yaptım
bluz / ben diktim   kalıp - model / BURADAN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder