13 Ocak 2018 Cumartesi

YASTIK KEDİ YAPIMI

 
 Geçen sene bu kedilerden bol bol dikip hatta bir ara yoğun bir şekilde satışını da yapmıştım. Ama şimdikini  Naz için diktim . Renk ve aksesuarlarını kendisi seçti .
 
 
 

Dikiş detaylarına geçmeden önce yıldız detaylı bol  payetli kot ceketimi göstermek istiyorum .Kendisini çok sevdim .Ceketin arkası daha yoğun aplikeli ama ben aceleden çok detaylı çekemedim. Merak edenler BURADAN bakabilir.




Kedi için beğendiğim kalıbı netten indirip ebatlarını büyüttüm. Çok farklı modeller var ama bu benim daha kolayıma geldi .



Benim kumaşım pembe , tay tüyü bir döşemelik kumaştı. Oldukça sağlıklı ve kir tutmayan bir kumaş seçtim diyebilirim.



Kumaşı kaymaması için teyelleyip diktim ve sonra ön yüzüne çevirdim.





Boncuk elyafları doldururken bir şiş yardımıyla elyafları ittirdim. Özellikle kulak kısmı için bu şişler çok gerekli oluyor.



Kendi kumaşından tasma yapıp üzerine boncuk diktim.




Resimde gördüğünüz gibi gövdeyi ve kuyruğu bu şekilde birleştirip makineden geçirdim .







En son keçeden göz , burun ,ağız yaptım ve bir de kuyruğuna pon pon tutturdum. Yeni kedimiz artık Naz' ın odasında. 


Yastık kedi /  Ben diktim
Siyah kot ceket  /  BURADAN




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder