20 Nisan 2013 Cumartesi

AÇIKLAMALI SİYAH ASKILI DERİ ÇANTA


Kapaklı deri çantamı dün gece 2 günlük bir çalışmanın ardından bitirdim.Sürekli altın sarısı zımba kullanırken bu sefer gümüş zımbalarla çalıştım.Yandan çapraz askılı kullanmak için saplarını uzun tuttum.





Crocodile (yani timsah )  desenli deri kullandım.Metresi diğer derilere göre oldukça pahalı bir deri olduğundan bu seferlik biraz kendime özel tasarladım.Ayrıca bu çantada ilk defa manyetik çanta  çıt çıtı kullandım.





İç astarında yine kapitone var.Ceplerini de yine kendi derisinden dikip zımbayla sabitledim.





Bu çantayı da  aynı Marilyn Monroe körüklü portföy çantada olduğu gibi diktim.Dikim aşamalarına BURADAN BAKABİLİRSİNİZ.




Bu çantaya ekstra olarak sadece bir deri sap yaptım.Uzun sapı istediğim ölçüde kesip resimdeki gibi her iki yanından kıvırıp teyelledim ve diktim.






Sonra sapı çantanın yanından tutturdum.










Dışarıdan zımba yerlerini kalemle belirledim ve zımbaladım.





Zımbalama işlemini  bu seferde tüm çanta sapına sıra sıra uyguladım.Bu zımbalama işlemi  makinede oldukça fazla güç istiyor,zorluyor açıkcası.





Çanta  kapağının dikilmeden önceki hali.





Geçen seferde yaptığım gibi kapağı arkadan sıkıştırıp astarla beraber diktim.


Resimlere baktığınız zaman her şey  kolay gözüküyor ama bu çanta benim neredeyse 2.5 günümü aldı.Özellikle deri ve işin içine zımba girince iş biraz daha zorlaşıyor.En küçük bir dikiş hatasını  bile göz ardı edemezken bazen defalarca sökmek zorunda kalıyorum.Bu çantada da ufak tefek hatalar oldu ama birkaç denemeden sonra çok daha iyi olacağına inanıyorum.Bu arada  en kısa zamanda çantalarımda artık kendi logolarımı kullanıcam marka isimlerini istek gelmedikçe kullanmayı düşünmüyorum .
SEVGİLER :)))


37 yorum:

  1. Yasemincim yine çok güzel anlatmışsın canım ellerine sağlık bizim makinalarımız aynıydı ve bu deriyi dikiyor buna çok sevindim geçenlerde düşündüm acaba diker mi ki diye :) Kıpkırmızı bir çanta dikeceğim, aslında alacaktım günlerdir arıyorum bulamıyorum istediğim gibi. Güle güle kullan canım güzel günlerde inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deri dikeceksen astarlı deri almaya özen göster makinede çok daha kolay dikiliyor.Kolay gelsin :))

      Sil
  2. çok güzel olmuş güle güle kullan, bence bu çantanında talibi çok olacaktır...

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık güzel olmuş.Teğel yapmadan dikmenizi öneririm,iğne izi olmaz.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu deriler oldukça kalın astarlı deri iğne izi çıkmıyor .

      Sil
  4. çok ama çok güzel olmuş tatlım ellerine sağlık
    çok severim bu tarz çantaları :)

    YanıtlaSil
  5. ürettikleriniz çok güzel ellerinize sağlık fotoğraflarınızdan gördüğüm kadarıyla iğneleyerek yada teyelleyerek yapıyorsunuz.ben deri konfeksiyon mezunuyum biz okulda çanta dikimi yaparken belki sizde biliyorsunuzdur.solüsyon kullanırdık.işinizi daha kolaylaştırır.naçizane bir önerim.
    çantanızı güle güle kullanın.kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Esra hanım :) Çanta malzemelerimi aldığım atölyede solusyon yada biraz yağ sür demişti .

      Sil
  6. Harika bir çalışma olmuş. Çok profesyonel görünüyor. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim 2-3 yerde gözüme batan bazı hatalar var ama fena sayılmaz:))

      Sil
  7. Yine çok güzel bir çalışma, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ellerine sağlık.. açıklamaların için ayrıca teşekkürlerr..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş canım çantan güle güle kullan,çanta da detay fazla olunca zaman alıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://durkutt.blogspot.com/ canım bende blogume beklerım

      Sil
    2. tabii gelirim hayırlı olsun :)

      Sil
  10. Çok güzel olmuş. Güle güle kullan. Zımbalar oldukça zorlamış sanırım.

    YanıtlaSil
  11. Süper olmuş ellerine sağlık canım maşaAllah! :)

    YanıtlaSil
  12. cok güzel olmuş canımm beğenerek ızlıyorum senı . bende yenı blogger ım bloğumu ızlemeye alırsan cok sevınırım http://durkutt.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derya tabii izlemeye alırım hayırlı olsun blogunuz :)

      Sil
  13. Çok güzel bir çanta olmuş gerçekten ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  14. Hepsi birbirinden güzel.. Devamını merakla takip ediyorum.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Great blоg! Dο you hаve any suggestіons foг
    аspiring writеrs? I'm hoping to start my own website soon but I'm a little lost
    on everything. Woulԁ you аdvise starting wіth a frеe platform liκе Wordρress or go for a ρaid
    option? There аre ѕo manу options out there that I'm totally confused .. Any suggestions? Bless you!

    Also visit my weblog; SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  16. Siyah çanta mağazadan fırlamış gibi ellerine kollarına sağlık. Bayıldım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) böyle düşünmenize gerçekten çok sevindim sevgiler :)

      Sil
  17. Çok çok beğendim çok güzel olmuş. Geçenlerde ben de zımbalı bir clutch yapmıştım, sizden öğrendiğim şekilde^^ Ama bunu yapmaya kalksam, siz 2.5 gün uğraştıysanız ben 225,5 gün uğraşırım sanırım^.^
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çok teşekkür ederim birkaç yıl önce bana deseler bende hayatta bu tip bir çanta dikebileceğime ihtimal vermezdim zamanla pratik kazanıyorsunuz merak etmeyin .

      Sil
  18. merhaba. ürünler çok güzel olmuş. biz de yapmayı düşünüyoruz ama zımba makinası bulamadık sizdeki makinanın adı mı başka nerden bulabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
  19. zımba makinası nerede bulabiliriz? başka bir adımı var acaba internette sizinki gibi bir şey bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul eminönü mercandan aldım çanta zımba makinesi olarak geçiyor

      Sil