30 Nisan 2013 Salı

PEMBE DANTEL BLUZ VE ÇANTA


En son ne zaman pembe bir şeyler giydiğimi hatırlamıyorum.Sanırım lise yıllarındaydı.Neyse sonunda şeytanın bacağını kırabildim.  Artık benimde renkli bir bluzum var :)    Aslında bu pembe kumaşı Naz için düşünmüştüm  ama  yine bana kısmet oldu .



Son diktiğim yılan derisi desenli çantamı da pembe dantel bluzumla beraber kombinledim.Çantayı hem askılı hemde askısız portföy çanta olarak tasarlamam  benim için çok büyük rahatlık oldu.



Bu sefer yaka ve kol ağzı çevresinde bant yerine siyah hazır satılan likralı  siyah  biye kullandım.Dantel olduğu için biye dikiminde biraz zorlandım ama sonunda dikebildim.Hatta bir ara cinnet geçirip az kalsın çöpe gidiyordu kendileri :)  Son dakika gazabımdan kurtuldu .



İç kısımlarını  zig zag dikişle temizledim.



Etek uçlarını da kesip püskül olarak bıraktım.




                                                                       Hoşçakalın .....

34 yorum:

  1. Harika olmuş :) çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Renklerin mevsimi başladı artık rengarenk yazzz :))

    YanıtlaSil
  3. bence çok yakışmış pembe, ellerine sağlık duruşu çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş.pembe renk sizede çok yakışmış.mutlulukla giyin

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş pembe yakışmış size :)

    YanıtlaSil
  6. Bence sana renk çok yakışmış , daha sık giymelisin:) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe giyinmek hoşuma gitti devamı gelir herhalde :)

      Sil
  7. Beceriklilik böyle bişiy ellerine sağlık.. Takipteyim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. çok tatlı olmuşlar güle güle güzel günlerde kullanın size de çok yakışmış

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş. Kıskandım, bende yapacağım ;)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım :) daha renklkilerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavaş yavaş bu bile çok renkli geldi zaten bana :)

      Sil
  11. renkli çok yakışmış.. siyah beyaz da güzel ama renkli daha güzel.. ellerinize sağlık.. daha renkli dikişler dilerim:)

    YanıtlaSil
  12. Ha şöyleee, pembeler, eflatunlar, kırmızılar, maviler, yeşiller, turuncular gelsin biraz da:) Gerçi çok renkli olunca altına üstüne ne giyecem telaşı çok oluyor ya neyse. Kumaş süpermiş. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş canım sana küçük bi fikir altındaki püskül fikri çok güzel
    onları oval oval kes yani gözüken küçük üçgen parçaları kesip oyumlu bir hava katabilirsin canım
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o da güzel fikir deniyeblirim ,teşekkürler :)

      Sil
  14. çok güzel olmuş yasemin ellerine sağlık canım benim ama işin garip tarafı birebir aynı bi kumaşta bende var ve banada çok iyi bir fikir oldu izninle bende aynısından yapmak istiyorum arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  15. bayıldım,bayıldım....

    YanıtlaSil
  16. muhteşem olmuş !! çok da yakışmış !

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş cnm giy tabi rengarenk çok yakışmış

    YanıtlaSil
  18. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Bir şey sormak istiyorum bu bluzun aynısını ben lcw'den aldım.Siz mi diktiniz oraya bu bluzu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hayır tabikide ben dikmedim oraya :))

      Sil