22 Nisan 2013 Pazartesi

LEOPAR MAKSİ ETEK VE YANDAN ÇAPRAZ ASKILI DERİ ÇANTA

Bir önceki yazımda dikim aşamalarını verdiğim zımbalı deri çantamla   geçen haftalarda dikmiş olduğum leopar maksi eteğimi beraber kombinleyip hafta sonu eşimle biraz  gezintiye çıktık.



Uzun eteklerin üzerine bu tarz yandan askılı çantaları daha çok yakıştırıyorum.






Yaz sezonu için bu tarz  çantalara daha çok ağırlık vericem. Özellikle Marilyn Monroe ve gazete kağıdı gibi  pop art kumaşlarla daha büyük ebatta  yazdan çapraz askılı ve kapaklı çantalar tasarladım.İlk fırsatta blogumda paylaşıcam.


16 yorum:

  1. Yasemen hanim,cox guzel kombi olmus,ellerinize saglik!

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış Yasemin hanım, yakıştırmasını bilmekte iş. :)Eteğiniz, çantanız çok şahane ellerinize, gözlerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Hanım gene çok güzel şeyler yazmışsınız çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. etege bayıldıım tek kelımeylee:)

    YanıtlaSil
  4. eteğin aynısından bende yapmıştım.çok yakışmış,çantayla da süper olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir kombin olmuş yasemin hanım.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. beğenmenize sevindim ,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. çok yakışmış yasemin, yeni çapraz askılı çantalarını merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diktikçe yavaş yavaş paylaşıyorum Pınar :)

      Sil
  8. yine çok güzel bir kombin olmuş, çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  9. harikasın gene cnm,çok yakışmış çanta da çok şık

    YanıtlaSil
  10. harikasınız valla özeniyorum ama dikişten hiç anlamıyorum....ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil