9 Temmuz 2013 Salı

KIRMIZI PLAJ ELBİSESİ


Antalya dan getirdiğim likralı yazlık bir kumaşım vardı ne yapsak derken annemin aklına boyundan bağlamalı bir elbise dikmek geldi.Eskilerden bana çok pratik bir kalıp buldu ve bir gün içinde dikip ertesi gün denize giderken giydim.





                    Elbise iki parçadan oluşuyor göğüs altından dikişi var .Resimlerde dikiş çok yukarıda kalmış boyun bağcıklarını fazla yukarıdan bağlamışım.Aslında V yaka kısmında biye olması gerekiyordu ama çok uğraşmak istemedim öylece içine kıvırıp diktim.Arka sırt kısmında ise ince bir lastik var.Daha sonra daha güzel bir model dikip resimli olarak paylaşırım buna açıkçası pek özenmedim.






Bu seferlik fotoğraflar annemden :)                               

ELBİSE VE MARİLYN MONROE PLAJ ÇANTASI:Ben diktim.
  
  Sevgiler ....

18 yorum:

  1. Çok hoş olmuş elinize sağlık tabi annenizinde :). Renkde bi harika. Acaba göğüsteki dikiş 2-3 cm. daha aşağıdan mı olsaydı? Naçizane benim fikrim. Fakat harika olmuş. Sizin pratik kalıplar çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göğüsteki dikiş zaten normalde göğüsün tam bitiş yerinde ama ben çok yukarıdan bağlamışım bu yüzden dikiş izi yukarıda kalmış :)

      Sil
  2. Aaa süper olmuş. :) Kırmızı işte.. Başka bir güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  3. yine çok güzel, hep çok güzel..
    canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. her zamanki gibi çok basit ne zaman değiştirceksiniz şu tarzınızı :(

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş ellerine sağlık ..iyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  6. elbise harika olmu :) kapı önünde ki fotoğraf çok güzel ve aydınlık çıkmış :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş güzel günlerde kullan :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. imreniyorum sana, annen yanında, dikiş makinası başucunda, kızın da kucağında... maşallah.. çok yakışmış, sağlık, mutlulukla giy.. seda

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Seda hanım :) Sanırım insan çoğu zaman içinde bulunduğu güzelliklerin pek farkında olmuyor bende evde oturmaktan şikayetçiyim Nazı emanet edecek birileri olsa yakınımda hemen dönerim mesleğime :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaseminciğim nedense bende hep seni yine hostes kıyafetiyle göreceğim günü bekliyorum :) çok hoşuma gitmişti o halin. ama dediğin gibi o zaman da evde olmayı özleyeceksin eminim. Boşver şu anın tadını çıkarmaya çalış :)

      Sil