16 Temmuz 2013 Salı

ŞİKAYET


Takip edenler bilir benim herhangi bir dikiş eğitimim yok ,pratik dikişler 

yapıyorum ve sizlerle elimden geldiği kadar paylaşmaya çalışıyorum.Sipariş alıp 

ticarete döktüğüm çantalarımın yapımını bile en ince ayrıntılı resimlerine kadar 

blogumda paylaşıyorum.Hiç bir zaman bunları sır gibi saklamadım,gocunmadım 

her gelen maile yoruma geri döndüm.Saç boyama ile ilgili bir çok insana da   yol 

gösterdiğimi düşünüyorum.

.Hiç kimseye benzemek başka blogları taklit etmek gibi bir

 düşüncem asla olmadı.Ama sürekli çakma,kopyacı  olarak 

suçlandım.31yaşındayım ve şimdiye kadar ne tarzımdan ne de kişiliğimden 

hiçbir şey den etkilenmeyerek ödün vermedim.

Olumlu eleştirileride yayınladım olumsuz olanlarıda.Ama şu son 2 aydır gelen yorumlar  

 artık beni çileden çıkarttı.Çoğuna gülüp geçtim,sildim,sinirlendim ama ağır

 hakaretler,çocuğuma ,annemin bloguna kadar dil uzatan bu arsız,karaktersiz

 şahısları bu mübarek ramazan ayında Allaha havale ediyorum. Siz yazmaya 

devam edin ben yoluma aynen devam ediyorum.

       
Vaktinizi bu tür şeylere ayırıp zaman kaybedeceğinize bir işe yarayında kendiniz 

için iyi bir şeyler yapın....




48 yorum:

  1. Yine aynı kişimi canım. Ne desemki bilemedim. O zaman yeterli yorum yapmıştım ama anlayamadığım şey şu.
    Seni çok iyi tanırlar çocukluğundan , gençliğinden itibaren belki o zaman şuna buna benzemeye çalışıyorsun derler. Ki insan ölene kadar değişim sürecindedir. Ben sürekli değişirim mesela. Belli bir tarzım vardır ama zamanla değişir. Yani sana bu kadar laf söyleyenler seni ne kadar tanıyor.
    seni hep taktir etmişimdir yaptıklarını nasıl yapıldığı konusunda paylaşımların için. Yaptıklarını gösterip ağzımızın suyunu akıtıp soru sorduğunda cevap vermeyen bloglar da var. Ay sinir oldum. Seni düşünemiyorum bile. Canını sıkma demekten başka da elimden bir şey gelmiyor.
    Hayırlı ramzanlar canım...

    YanıtlaSil
  2. aldırmayın blog keyif işi sanırım keyfini çıkartın :))

    YanıtlaSil
  3. canım bunlar emin ol ki kıskançlıktan. sen dediğin gibi yoluna devam et. senin ne kdar güzel şeyler ortaya çıkardığını ne kaadar üretken olduğunu bilen biliyor.

    YanıtlaSil
  4. çok ilginç insanlar var, silin geçin...

    YanıtlaSil
  5. Anneciğim seninle gurur duyuyorum her anneye nasip olmaz senin gibi evlat.Gül geç sen yazılıp çizilenlere.

    YanıtlaSil
  6. Yasemincim sen çok kısa sürede birçok insana ulaştın birçok insanın takdirini,sevgisini kazandın hassas bir yapıda olduğunu biliyorum lütfen bu tip arsızlıklar seni üzmesin eminimki sen zamanla çok daha iyi yerlere geleceksin ben buna çok inanıyorum sevenlerin artıkça çekemeyenler düşmanlarda artacaktır.Son dediğin cümle çok doğru bunlar hiçbirişe yaramayan vakti bol insanlar.

    YanıtlaSil
  7. Yasemincim, bu insanlar kendileri senin yaptıklarının binde birini bile yapamadıkları için, kıskançlıktan, hasetlerinden çatladıkları için böyle yorumlar yapıyorlar. Her zaman yorum yapmasam da severek takip ediyorum seni. Gülen yüzün solmasın, hep böyle devam et. Ben yerli-yabancı pek çok blog takip ediyorum (sayısını inan hiç bilmiyorum) ve bence gayet kendine özgü işler yapıyorsun. Çakma ve kopyacı derken kimden neden bahsediyorlar bilmiyorum ama sana bunları söyleyenler dünyanın en büyük çakmacısı Zara'dan her sezon koşa koşa alışveriş yapıyorlardır eminim:)

    YanıtlaSil
  8. Bencede siz yolunuza devam edin. Meyve veren ağaç taşlanırmış. Hem güzelliğinizi hemde marifetli oluşunuzu bazı insanlar hazmedemiyor. Eğer takılmazsanız bir süre sonra bırakırlar. Maalesef bunlardan hayatta çok var. Siz hep gülün :)

    YanıtlaSil
  9. Yasemin Hanım kendinizi üzdüğünüze değmez inanın. Kaale bile almayın değer vermeyin. İnsanlar istediklerini söylerler siz yolunuza devam edin. Demek ki kıskançlıklarından çatlıyorlar ki böyle manasız şeyler yazmışlar..
    Aslında şöyle bir düşününce ne kadar çocukça ne kadar aptalca.. Yani ilkokul çocuğu zihniyeti var demek ki yazııık zavallılar..:))
    Ben bayılıyorum her yaptığınıza. Tarzınız mükemmel. Saçlarınız öyle güzel ki ben de rengini sarı yaptım biliyorsunuz..:))
    Allah mutluluğunuzu bozmasın..
    Güzelce yolunuza devam edin ben sevgili annenizin de bloğunu çok severek takip ediyorum el işleri mükemmel..
    Annenizin de ellerinden öpüyorum..
    Siz aldırmayın aynen yola devam..:))
    Çok selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Malesef nezaketten hiç nasibini almamış kimseler var.Blog yazmak bir özveri işi ama bunu bazıları anlamıyor.Emeğe,düşünceye,kişiliğe... hiç saygısı olmayan kimseler var.Aynı durumlarla ben de karşılaşıyorum.Üzülüyor pek tabiki insan.Sanırım meyve veren ağaç taşlanır sözü çok yerinde olucak.Sıkma canını desemde biliyorum ister istemez sıkılıyor.Sen yolunda yürümeğe devam et Yasemin'cim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. ben senden çok şey öğrendim senin sayende pratik şeyler dikerek dikişten keyif aldım kendimi kasa kasa dikiş dikmedim hiç....seni bilen biliyor bence gerçekten yorumlarını ya sadece arkadaşların yap yada hiç okuma gelenleri bence moralini bozmaya gerek yok ne demişler meyve veren ağaç taşlanır...

    YanıtlaSil
  12. Canım benim aynı şey benim de başıma geldi belki biliyorsundur.Aynı şekilde bana da taklitçisin şu kişinin çakmasısın dedi inan çok sinir bozucu..Belki de aynı kişiden bahsediyoruz.Allah bildiği gibi yapsın bunları.Canını sıkma..

    YanıtlaSil
  13. ŞİMDİ VAKİT OLDU GİREBİLDİM GEZMEYE...BOŞ VER YAVRUM MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR ...YOLUN AÇIK OLSUN SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  14. Boş ver. Çekemeyenlerin işidir. Sil gitsin. En güzelini yapmışsın zaten. En güzele havale etmişsin.

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşım boş insanlarla uğraşılmaz,canını hiç sıkma..herzaman yorum yazamasam da paylaştıklarını zevkle takip ediyorum .kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  16. önceden dikiş bilmeden şuan diktikleriniz şahane... Acaba bu arsızlar ellerine iğne iplik alıp bir şeyler dikmiş mi?Doğru yoldasınız....

    YanıtlaSil
  17. Gülün geçin yasemin hanım böylelerinin kesin bir psikolojik rahatsızlığı oluyor zaten.

    YanıtlaSil
  18. seni çok kısa zamadır tanıyorum ama paylaşımların ve ayrıntıcı yaklaşımın çok hoşuma gitti...çoğu insan blogunda paylaştıklarına kopya edilememe özelliği yüklerken sen tutup bir de her ayrıntısını paylaştın..ben de dikiş bilmiyorum hem de hiç!!! ama bu sene senden cesaret alarak kursa başlıycam ve planlarımı çantannın her türlüsü olarak belirledim... kelimenin hasılı; hiç kimseye ışık olmayı becerememiş insanların seni karartmasına izin verme..yoluna devam et arkadaşım...bloğum yeni ama yine de beklerim sevgiler :) http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Daha yeni takip ettiğim bir blog bu ve bir sürü de bloga bakıyorum gayet güzel ve faydalı buldum blogunu. Çok fazla kişiye hitap edince aradan tuhaf şeyler çıkması normal. Takmayın bence bu kadar sevip takip eden var demek ki güzel bir iş yapıyorsunuz.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. yasemin hanım ne olur canınızı sıkmayın.silin geçin.bazı insan müspettelerini anlamak çok zor.tamam belki beğenmezsin,ilgini çekmez,olabilir,zevk meselesi.amaaa o zaman o bloğa girmezsin o kadar.kimsenin kimseye hakaret etme hakkı yoktur.din adına da yoktur hukuk adına da yoktur.Rabbim tüm kötü niyetli insanların dillerini söylemez,kulaklarını duymaz,gözlerini görmez eder inşAllaaah.siz doğru bildiğiniz yolda ilerlemeye devam edin.doğrunun her zaman ALLAH YARDIMCISIDIR.sevgiler

    YanıtlaSil
  21. sen harikasın yasemincim.hiç aldırma..

    YanıtlaSil
  22. Boş ver Yasemin hanım takma kafana.. Her şeyi gayet güzel yapıp öğrencilerine anlatır gibi anlatıyorsun. Kendi yolundan hiç şaşma. Herkes sana güvenip sitene geliyor. Yorum yapıyor. Üç beş densiz için tatlı canın sıkma...

    YanıtlaSil
  23. Yaseminim üzülme meyve veren ağaç taşlanır. Hiç kafana takma yoluna bak, yolun açık olsun canım....

    YanıtlaSil
  24. Gerçekten moral bozmayın densızlerı densızlıklerı ıle bırakın bence

    YanıtlaSil
  25. sessiz takipçilerinizdenim, ilk defa yorum yapıyorum, sadece kendinizi üzmeyin size çemkirenler sadece kıskançlıktan bunları yapıyorlardır, kötü söz sahibine aittir, yaptığınz her şey çok güzel, üzmeyin ve aldırmayın demek isterim, sizi üzmek isteyenlere prim vermeyin. sevgiler Elif

    YanıtlaSil
  26. Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş. o yüzden canını sıkma.Toplumda tüketenlerden değil de üretenlerden olduğun için kendinle gurur duy..Seni üzenler kesinlikle tüketmeye alışmış olan insanlardır.Onlar yaptıklarına dünyalarca para vererek sahip oluyorlar.

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Yasemin Hanım sizi sürekli takip ediyorum.O kadar güzelsiniz ki ve o kadar güzel şeyler yapıyorsunuz ki,hal böyle olunca kıskananlar da olacaktır elbet.Hiç canınızı sıkmayın,zaten bunu yapanların amacıda canınızı sıkmak.Lütfen üzülüp de onları mutlu etmeyin...

    YanıtlaSil
  29. seni hep beğenerek takip ediorum ilk defa yorum yapıyorum. Bence seni kıskanıyorlar şimdiye kadar nasılsan bence hep doğal ve içtendin. kimseyi takma severek takip ediyorum seni.

    YanıtlaSil
  30. yasemincim allaha havale ederek en güzelini yapmışsın bence.senin çizdiğin yol ,başarıların,duruşun çok net kendini savunmana gerek bile yok.severek takip ediyorum.hoşçakal umarım tekrarlanmaz

    YanıtlaSil
  31. yasemincim allaha havale ederek en güzelini yapmışsın.senin çizdiğin yol,başarıların,duruşun çok net kendini savunmana gerek bile yok.severek takip ediyorum blogunu istemeyen çeksin gitsin.sevgiler

    YanıtlaSil
  32. takma öyle kişileri kıskançlıktan yapıyorlardır. keyfini bozma blog senin istediğini paylaşırsın. kendinizi üzmeyin. cevap vermeye bile değmez. Allaha havale edin aynen.

    YanıtlaSil
  33. yasemincim bunların hepsi kıskançlıktan, beceren buyursun kendiside diksin paylaşsın. İnsan etkileniyor tabiki ama bak ne kadar çok destekleyenin var, aynen devam et diyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  34. Mutsuz ve eliboş insanlar mutlu ve üretken zihinleri malesef çekemezler, onları asla kale almamalısın ve asla seni üzmelerine izin vermemelisin emin ol en güzel cevap onları önemsememektir. Ben takip ediyor diktiklerini beğeniyorum beğenmeyen takip etmesin.sevgiler .....

    YanıtlaSil
  35. sizi takibe aldığımda ilk 4. ydüm ve izlemeyede devam edicem sizin yaptıklarınızı beğenmeyenler neden bloğunuza girip bakıyorlar acaba merak ettim?yolunuza çıkan taşlara bir tekme atın kuytu köşelere gitsinlerr:))

    YanıtlaSil
  36. Aklıma bir şey geliyor söylesem mi.. Acaba geziyi desteklemediğin için olabilir mi? Çünkü 2 ay önce kadar bana yayınlarımdan dolayı çok küfür geliyordu.. Çoğunu yayınlamaya utanıyordum.. Belki de alakası vardır bilemiyorum saldırmak için bahane arıyor olabilirler.. Tabi Allah bilir..

    YanıtlaSil
  37. Boşver meyve veren ağaçı taşlarlar. Annenize hürmetler

    YanıtlaSil
  38. Bunca güzel yorumdan sonra sevilmenin beğenilmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu bir kez daha anlamış olmalı ve yüzünde gülücüklerle bloguna tam gaz devam etmelisin. Allah herkesin gönlüne göre versin :) Her bir postu okuyup bazen yorum yazamasam bile ben buradayım ve takipteyim , sevgiler :)

    YanıtlaSil
  39. bana hep bu tarz insanlar değişik gelmişlerdir. insan nasıl olurda kendinin hiç bir iş yapmayım tek yaptıkları ona buna laf söylemek ona buna takmak. yani insan nasıl olurda başka işi olmaz ya size ne yani onu bunu taklit etse ne olcak olmasa ne olcak sanki kaldıki takip ettiğim hiç bir blog bir diğeri değil hiç kimse birbirine benzemiyor herkez kendine özgü yaptıklarını paylaşıyor anlamadığım şey taklit ettiğine nasıl karar vermiş o zaman tüm dünyayı bir inceleyelim her herkez herkesten bir şekilde esinlenir ve sonra kendini esinlendikleriyle farklı bir şekilde ortaya koyar dikiş diken herkez şunu çok iyi bilirki diktiğin bir dikiş isterse kumaş aynı olsun kalıp aynı olsun farketmez bir yaptığının bir daha aynısı olmazken nasıl oluyorda başkasının yaptıklarıyla seni özdeşleştirip hiç hakketmediğin laflar söyleyebiliyorlar ne diyim canım sen çok orjinal ve kendine özgüsün kimse kimseye bir şey söyleme hakkına sahip değildir beğenmiyorsa izlemesin takip etmesin seni bizler seve seve her daim takip ederiz

    YanıtlaSil
  40. Bütün bilimlerin özü “ben kimim" ilmini bilmektir…
    Mevlana

    Size bu davranışta bulunan kişiler demek ki bu ilmi bilmiyor. Sıkmayın canınızı ...

    YanıtlaSil
  41. kimi "taklit" etmekle suçlandığını tahmin edebiliyorum ama yabancı bazı bloglara bakarsak,taklit ettiğini sandıkları ile onlar arasında da benzerlikler çok .
    kaldı ki bu kötü bir şey de değil,insan ilham alır herşeyden,herkesten,her gördüğünden
    emek hırsızlığı yapılmadıkça kimse hiçbir şeyle suçlanmamalı,hevesler köreltilmemeli
    takma kötü sözleri,yüzeysel yorumları
    küçük bir kız çocuğuna ise nasıl dil uzatılıyor işte en iğrenç kısmı bu,buna sinirlenmekte çok haklısın

    YanıtlaSil
  42. meyve veren agaç taşlanır ,boşver tınn yasemin ,degmiyormuş hiç bir şeye ,hiç bir sıkıntıya sıkılma .çalıyorsan da aferin sana ,ben severek takip ediyorum gönlüm açılıyor buraya gelince :)

    hoş kal ...

    YanıtlaSil
  43. HEPİNİZE AYRI AYRI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :))

    YanıtlaSil
  44. Bende sizi takip edip beğenenler arasındayım :) böyle şeyler sizi hiç üzmesin. sevgiler.

    YanıtlaSil
  45. Yasemin Hanım Marilyn Monroe çantası yazınızada bende diktim nasıl fotoğraf gönderebilirim bilmiyorum diye yorum bırakmıştım ismim serap yılmaz eski blokcuyum yıllardır yerli yabancı bir çok bloğu takip ediyorum uzun zamandır sizide takip ediyorum ve kimsenin taklitçisi olarak görmüyorum bunlar dengesiz boş insanlar hepsi kıskançlıktan yapılan şeyler hiiiiçç takmayın kafanıza çatlasınlar he he heee sizi seven ve ilgiyle takip eden bizler varız boş verin bu gereksiz boş insanları çok öpüyorum sizi Allah a emanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serap hanım bana mail atabilirsiniz.osmozkadini@hotmail.com

      Sil
  46. Söz en kısa sürede mail olarak gönderiyorum. Yani büyük oğlumdan rica ediyorum o gönderiyor. Eee şey ben birazcık teknoloji özürlüyüm de 😊 zaten artık bloğumla ilgilenemememin sebebi de bu olsa gerek yaşlanıyomuyum ne:) ay çok pardon kendimi tanıtmayı unuttum yine serap ben

    YanıtlaSil
  47. mrb ; meyve veren ağaç taşlanır UNUTMAYIN LÜTFEN.sevgiler yolunuz açık olsun :)

    YanıtlaSil