31 Temmuz 2013 Çarşamba

LEOPAR AŞKI

 Geçen hafta Ayvalık pazarında kumaş alırken tamda Naza göre kalın pamuklu leopar bir parça bulmuştum hemen aklımdaki leopar pantolonu dikip hazırladım.


Ayvalıktaki evimiz neredeyse denize sıfır  bu yüzden akşamları  oldukça serin ve rüzgarlı oluyor .Kısa şort ve elbiseleri ne yazık ki akşamları çok sık giydiremiyorum.Sivrisinek faktörünü de göze alırsak bu tarz pantolon taytlar en büyük kurtarıcı.


Nazın taytını dikerken yine likralı kalın bir kumaştan kendime de bir leopar desenli kapri diktim.Her ikisinin belinde de lastik var.


                                 Leopar maksi eteğimi daha önce burada paylaşmıştım.




Akşam üstleri Nazla  beraber köprüde güneşin batışını seyretmeye bayılıyoruz.Her şey çok güzel keyiflide sanırsam artık evimi özledim :(  Bayramdan sonra eşimle beraber kısa bir tatil daha yapıp Antalya ya dönmeyi planlıyoruz .


23 yorum:

  1. Vallahi maşallah ne diyeyim size :)
    Bu arad sizin plaj çantasından diktim.
    Benimki bambaşka bir şey oldu :) Ama güzel bir şey çıktı ortaya :)
    Bir göz atarsan sevinirim :)
    http://gulaycansever.blogspot.com/2013/07/plaj-cantas-asamal-dikis.html

    Bu arad senden bir şey isteyeceğim :)
    Çantaya fermuar dikisini aşamalı olarak fotoğraflayıp anlatabilirmisin:)
    Nedense benimki seninki gibi olmuyor :)
    Bir yerde hata yapıyorum ama nerede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay hanım bu linkten fermuarlı çanta dikimine bakabilirsiniz çok ayrıntılı anlatmıştım.http://yaseminindiktikleri.blogspot.com/2012/11/deri-portfoy-canta-dikimi.html.

      SEVGİLER :)

      Sil
    2. O postunuzu hatırlıyorum. Benim sıkıntım başlangıç ve bitiş. Dikerken tam o köşelerde inanılmaz zorlanıyorum ve sizinki gibi düzgün olmuyor çok biçimsiz duruyor :)
      Sıkıntım buydu biraz daha ayrıntılı makina ayağını köşelerde nasıl geçiriyorsunuz. Fermuarın ağız kısmı bayağı bir sorun çıkartıyor ama vaktiniz yoksa da deneme yanılma yöntemiyle devam ederim.
      Benim yaptığıma bakma fırsatınız oldumu ???
      Sevgiler...

      Sil
    3. anladım, makine ayağını köşelerden geçirmiyorum o kısım çok kalın olduğu için içeriden iğne ile çok ince dikiyorum zaten uğraşmayın iğnenizi kırarsınız .Hemen bakıyorum sizinkinede kusura bakmayın anca vakit bulabildim :)

      Sil
    4. Tamam şimdi oldu :)
      O köşeler beni deli ediyordu olmuyor diye :)
      Açıklama için teşekkürler :)
      Estagfurullah. Gördüm yorumunuzu çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Leopar aşkına
    ne şeker olmuşsunuz bayıldım size
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yasemin hanım Antalya yerel tv den program teklifi gelmiş size umarım sizi daha çok görürüz artık adınıza çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhan hanım inanmıyorum size nereden duydunuz :)) Ama henüz kesin bir şey yok ,zaten olursa paylaşırım :)

      Sil
  4. MERHABA
    ÇOK TATLI GÖZÜKÜYORSUNUZ :)

    YanıtlaSil
  5. Cadıya bak nasılda güzel olmuş leopar^^^taytıı benimde var aynından amağ timamığğ :) Güle güle eskitin şekerler çok güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Masallah size valla anali kizli civil civil olmusunuz.Yasemincim bravo sana tatile gittin konfeksiyon gibi dikis uretiyosun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda annem bana pek iş yaptırmaz o kadar çok vaktim varki dikişede çok rahat zamanım kalıyor :)

      Sil
  7. Hiç boş durmuyorsunuz maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlısınsz anne-kız. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Valla ben alıştım leopar ve sen ikilisine :)

    YanıtlaSil
  10. coook tatlisiniz ikinizde,ben de leopara bayiliyorum,ellerinize saglik,:)

    YanıtlaSil
  11. prensese leopar çok yakışmış. :)

    YanıtlaSil