22 Eylül 2015 Salı

Diktiklerim : Kız Çocuk Siyah Tül Etek

 
Geçtiğimiz günlerde instagramda da paylaştığım siyah tül etek  çok kısa sürede biten pratik dikişlerimden biri oldu . 


İç astarında siyah penye kullandım .Siyah tülünü oldukça geniş kesip iki kat olarak büzüp diktim.  .Beline yine Nazın ve benim çok rahat ettiğim kemer lastiklerden koydum. ( Naza kullandığım biraz daha ince )




    Pembe pantolonu geçtiğimiz kış dikmiştim .Oversize kemerli gömlek - tunik ise  buradan . 


Nazla son birkaç haftadır  diş krizi yaşıyoruz .Önceleri kamera karşısında çok rahat poz verirken öndeki dişlerinin çıkmasından dolayı pek poz vermek istemediğini , bazen konuşurken utandığını fark ettim. Aslında nedenini biliyorum parkta dişleri olmadığı için kendisiyle dalga geçen iki çocuğun konuşmalarına bizzat şahit oldum. En acısıda yanlarında olan annelerinin  olaya tepkisiz kalıp , empati yapma yeteneklerinin sıfır olmasıydı.  Çocuklar ne yazık ki bazı konularda çok acımasız olabiliyorlar. Ama biz anne ve babalara bu konuda çok görev düşüyor diye düşünüyorum.  . Ona dişlerinin yerine yavaş yavaş geleceğini , hep böyle kalmayacağını sürekli açıklıyorum . Her şeyi anladı da o iki arkadaşının kendisiyle niye dalga geçtiğini halen  anlayamadı , çok ağladı .   Boş ver kızım sen dedim kimseyi üzme , kimseyi kınama  . Belki gerçekten çok basit bir konu ama o  gece gerçekten uykum kaçtı . Üzüldüm , biraz sinirlendim , kendi kendime söylendim . Sonra dedim boş ver Yasemin en büyük derdin bu olsun. Bu yazı da böyle bitsin .....


naz siyah tül etek  -  ben diktim
pembe pantolon -  ben diktim 
oversize  gömlek  -  tunik  /    romwe


8 yorum:

  1. Cok yakismis masaALlah ne guzel omus nazin tutu etegi, guzel gunlerde giyin annesi ikinizde ellerine saglik.
    Hic uzulmesin jaz inci gibi disleri gelecek cok yakinda meryemde biraz boyle gezdi simdi yeni disleri cikti agzinda.
    malesef herkes duyarli olmuyor annebabalar hatirlatmiyorlar cocuklarina bu yuzden acimasiz cocuklsr. Buyuk oglum cok aci cekti duyarsiz ve merhametsiz cocuklardan. Bazen ben mi hanlis yapiyorum diyorjm ama olsjn merhamet ve empati guzel seyler herkese nasip olmaz.
    Oyle yasemin hanimcim butun dertlerimiz bu olsa dunya da insanlar neler yasiyorlar. Rabbim bizleri colugukuzu cocogumuzu muhafaza rtsin. Kurba bayraminiz mubarek olsun opuyorum ikiniz7 de. :)

    YanıtlaSil
  2. İyi günler. Çok güzel bir etek olmuş <3 Her zamanki gibi :) Ben de kızıma böyle bir etek dikmek istiyorum. Ancak dikiş bilmiyorum :)))) O nedenle astar ve tül birleşimi nasıl yapılmalı diye sorsam cevap verebilirmisiniz? Yeni dikişlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isterseniz bir uzman tv videolarıma bakın orda çok pratik dikişler mevcut :)

      Sil
  3. güzeller güzeli prenses :) tacını sevsinler :)

    YanıtlaSil
  4. Benim kızım da 6.5 yaşında ve Nazin sıkı takipçisi :) Instagram da sizin resimlerinizi bakınca içine güzel hisler geliyormuş.

    YanıtlaSil