17 Eylül 2015 Perşembe

Diktiklerim : Omuzu Açık Siyah Kalem Elbise

Tamamen uydurmasyon bir kalıptan diktiğim omuzu açık siyah  kalem elbisenin kumaşını geçtiğimiz yaz  Ayvalık pazarından almıştım  . Kumaş çok esnek olduğu için elbise tam sardı ve pens ,fermuar , biyeye ihtiyaç duymadan en tembel dikiş modumla elbiseyi bitirdim.


Bu elbise için düşük kollu bir bluzun aşağıya doğru uzatılmış hali diyebiliriz . Yaka kısmını alışagelmiş bluz dikişlerime göre biraz daha fazla oydum. Aynı etek ucunda olduğu gibi yaka ağzını da içine bastırıp diktim .
Dikerken biraz kuşkuluydum ama bu elbise gerçekten  joker bir  parça oldu . Üzerine alınan bir kot ceketle sporlaşırken,  altına giyilebilen bir topukluyla şık bir elbise haline gelebiliyor. Kalem elbiseleri sevmediğimi hep söylüyorum , kendimi içinde pek rahat hissetmiyorum  ama dolabımda böyle bir şey olsun istedim ara ara ihtiyaç olabiliyor. ( Eşimin tarafı biraz  kalabalık olduğu için nişan , nikah, düğün bizde hiç bitmez )



                                         Uzun zamandır sipariş vermeyi düşündüğüm  çanta  buradan



Aynı siteden daha öncede bir çok çanta siparişi vermiştim ki  yine aynı kalitede çok güzel bir çanta geldi.


      
Hosteslik yaptığım yıllarda uçağın içinde saatlerce topuklu ayakkabılarla yolcu karşılar , koşturup dururdum . Şimdilerde ise yarım saatten fazla üzerinde kalamadığım bu tarz ayakkabıları artık sadece düğün , dernek günlerinde giyebiliyorum.

Ayakta her ne kadar zarif dursa da aslında hiç de rahat olmayan bu  ince bantlı stiletto  ise buradan .


Şimdiden keyifli bir hafta sonu dilerim , Pazartesi  görüşmek üzere :)

siyah omuzu açık kalem elbise  -   ben diktim

ayakkabı -   romwe

çanta  -  shein


                                                                           instagram  / yasemin_uzunoglu




1 yorum:

  1. Eline sağlık çok yakılmış güle güle kullan canım sevgiler...

    YanıtlaSil