16 Eylül 2015 Çarşamba

Yeni Alışveriş Listem

Sponsorum sevgili shein' dan sonbaharlık yeni sipariş listemi yaparken  yine fikir olması amaçlı bir yazı hazırlamak istedim. 


Son bir senedir özellikle dolgu taban olan sneakers ayakkabılara düşkünlüğüm oldukça arttı. Sitede tam benim ayakkabı numaramı bulmuşken kaçırmak istemedim. İlk siparişim burada.



   Sipariş verirken çok karasız kaldığım ayakkabılardan biride bu oldu .Buradan bakabilirisiniz.



Daha önce buna çok benzer bir modelin  beyazını almıştım aklım hep siyah bir maksi gömlek elbisede iken bu siyah parçayıda kaçırmak istemedim . Elbise  burada.




Listenin son üyeside bu kahverengi çanta oldu.  Özellikle  son diktiğim kapüşonlu leopar ceketle iyi olur diye düşündüm . Daha öncede  bu siteden bir çok çanta siparişi vermiştim gayet memnun kaldığım için  çantaları artık sürekli listeme ekliyorum .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder