23 Eylül 2016 Cuma

Dikiş Odası ve Bir Gömlek

Ne çok korkardım şu gömlek dikişlerinden hatta sırf bu yüzden beğendiğim bir çok kumaşa yaklaşamıyordum bile . Ama sağolsun halamla bu yaz Ayvalık' ta hızlandırılmış bir eğitim alınca iki günde çözdüm.  Yani bunca zaman kumaşlara haksızlık etmişim.



Bu kamuflajda   uzun zamandır kullanmadığım bir gömleğimi kalıp olarak kullandım. Gömleğin tüm dikiş detayları ayrıntılı olarak blogda olacak.



Kumaşı Antalya ucuz Bursa kumaş pazarından aldım. Orta kalınlıkta bir kanvas. Rengini ve desenini görünce çok beğenmiştim.
 
 

                                                     Düşük omuzlu bu mavi bluz ise  BURADAN.



Yaz bitti ama ben bu bluzlara  doyamadım.  Modelde en sevdiğim kısım şüphesiz fırfır detayları. Ayrıntılı fotoğraflara buradan bakabilirsiniz.



Naz okula başladı ve bende yine en sevdiğim köşeme dikiş odama yerleştim .Burada o kadar mutlu ve o kadar rahatlamış hissediyorum ki kendimi. Terapi bölümü gibi bir şey yani :)
Bu hafta sonu Nazı kandırırsam yeni kamuflaj gömleğimle beraber dış mekanda bir kaç poz yakalamayı umut ediyorum.
sevgiler  ,  keyifli haftasonları
 
bluz /  BURADAN
kamuflaj gömlek /  ben diktim
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder