20 Eylül 2016 Salı

Diktiklerim : Kot ve Kamuflaj Triko

 Geçtiğimiz haftalarda yine instagramda sık sık bahsedip sonbaharın gelmesini bekleyemeden giydiğim dikişlerimden biride bu ceket oldu.




 Ön gövdede triko ,  arka kol ve kapüşon da ise  likralı kot kullanmayı tercih ettiğim bu ceketi gerçekten çok sevdim. Yalnız şunu belirteyim ki triko oldukça inceydi bu yüzden kumaşı üç kat üst üste koyarak  yani astarlı olarak diktim.



         Kollarda çift kat manşet  , arka sırt kısmını üzerime tam oturtmak için de  derin bir pens yaptım, yoksa arka kısımda oluşan potluğu başka türlü gizleyemeyecektim. Her ne kadar kot likralıda olsa biraz kalın , dik bir kumaştı.



 Peki ya karaborsaya düşen askeri armalara ne demeli   , kendisine neredeyse bir kumaş  parası verdim :(    Bir sonrakine üşenmeyip oturup kendim yapıcam.




Kamuflajların devamı geliyor ....
 
sevgiler :)
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder