29 Eylül 2016 Perşembe

Diktiklerim : Yastık Kediler

 
İnstagramdan takip edenler bilir ki son bir haftadır yoğun bir şekilde  satışa koyduğum kedilerin dikimleri ile uğraşıyorum .Aklımda kedi dikmek yoktu ama Naza diktiğim bir kedi beğenilip dm 'den sürekli mesajlar gelince modelleri biraz daha geliştirmeye karar verdim.
 
 
 
 Genelde suni deri , kadife ve tay tüyü çalışıyorum .Kullandığım kumaşların hepsi silinir ve rahatlıkla yıkanabilen türden. İçlerinde ise yapışmayan kaliteli boncuk elyaf kullanıyorum .




 Fiyatları oldukça makul tuttum. Genelde kediler 20 - 25 tl arası değişiyor. Sipariş vermek isteyenler instagram dm 'den ulaşabilir yada osmozkadini@hotmail.com adresine mail gönderebilirler.





                                                                    Bu da Naza diktiğim ilk kedi :)



Şimdilik kendimi çok yormadan ara ara yapmaya devam edicem . Uzun zamandır hatıra sayılır kişiler dışında sipariş almaya pek sıcak bakmıyordum . Bu ara tekrar başlamaya karar verdim. Umarım güzel olur. Sevgiler :)


                                                                instagram/ yasemin_uzunoglu





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder