17 Kasım 2012 Cumartesi

KIRMIZI TUNİK VE SON KUMAŞLAR


Sonunda elim siyah dışında bir renge gitti ve kırmızı bir tunik diktim. Çok basit oldukça düz bir model.



            Kumaşı yine kalın penye jarse karışımı çok güzel bir kumaş.Rengini çok beğenerek almıştım.




     Kırmızı tuniğimi  deri ceket ve BU YAZIMDA açıklamalı olarak dikmiş olduğum  yine deri portföy çantayla    kombinledim.




    Ve son almış olduğum kumaşlar....Deri görünümlü kumaşı çok aramıştım ama sonunda bulabildim :)  Bakalım neler çıkacak bunlardan :)

45 yorum:

  1. Kırmızı renkte çok yakışmış ee güzele ne yakışmazmış die boşuna söylememişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur hanım ilk yorumu sizden gelmiş :) Çoooookkkk teşekkür ederim

      Sil
  2. çok güzel olmuş canım valla çokta orjinal duruyor,
    eee taşıyan kim desene :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim Eslem hanım çok sağolun :)

      Sil
  3. oyyyy şu pembeli çiçekli naz için alımış sanırım, polar mı yoksa o, sabırsızlıkla bekliyorum ne olacağını :D

    YanıtlaSil
  4. offff offfff kırmızının rengi harika .SANA KIRMIZI ÇOK YAKIŞIYORRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  5. Kırmızı tunik çok güzelmiş Yasemincim :) Sade olsun tabi herşeyle kullanılır böyle olunca :) Kumaşlarında çok güzelmiş güzel dikişler :) Deri görünümlü kumaştan pantolon dikiyorum ben de şimdi pazarda almayanı dövüyorlar her rengi vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazıkki biliyorsun Antalyada kumaş konusunda sıkıntı yaşıyorum hep o deriyide zar zor buldum topun sonuymuş.Bende kumaşçıyı dövüyordum valla :) Teşekkürler şenaycım :)

      Sil
  6. Kırmızıyı severim.Sanada çok yakışmış...Ellerine sağlık ...O arada leopar polarmı var...Leoparı güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet leopar polar :) Kızımla kendime takım ceket kapşonlu sweatshirt dikmeyi planlıyorum :)Teşekkür ederim bu arada

      Sil
  7. hatun taş olunca her şey yakışıyor tabi ki :)
    Ben de geçen cumartesi yağmur çamur demeden Bakırköy pazarına attım kendimi. İş yerinde klasik kıyafet istiyorlar diye kışlık bi kaç tane etek dikeyin dedim yanlız kumaşlar öyle güzel ki biçmeye kıyamıyorum vallahi :) aynı böyle kat kat dizilmiş bekliyorlar :)
    deri kumaşın da harikaymış yanlız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcımmmmmmmmm ya çok teşekkürler :) Ne güzel kumaşlar almışsın işte korkma kes,biç.Bir iki kıyımdan sonra kavrarsın artık :) Ah bende o pazarda olsaydım arabayı nasıl doldururdum varya :)

      Sil
    2. yahu sorma valla 5 TL ye ne kumaşlar vardı gözüm döndü.Eşimden tırsmasam daha alırdım daa yemedi :)) Aldıklarıma bile bi ton laf etti evi kumaş doldurmuşum :)
      Beraber olsak kendimizi kaybederdik herhalde kumaşların içinde :)

      Sil
  8. Tunik çok güzel olmuş, kumaşlarda süper.Bakalım o kumaşlardan neler çıkacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım Miraycım :) Çok teşekkür ederim

      Sil
  9. Valla maaşallah hazır gibi olmuş çok güzel dikmişsiniz..

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmus ellerine sağlık gri askeri kumasdan benimde var çanta düşünüyorum onu tabi iyileşince ancak o gunude iple çekiyorumm şimdiden diğer kumaslara kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun,çantanızı dört gözle bekliyorum :)

      Sil
  11. harikasın cnm kırmızı çok yakışmış

    YanıtlaSil
  12. Kırmızı çook yakışmış, kumaşları da çok beğendim. Dikilmiş hallerini merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Yasemincim nasıl pozitifsin,nasıl tatlısın.Gazete kağıdını bile dikip gel yakışır sana :) Farklı olduğun için sevildin galiba kızınıda senide çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederim :) ne mutlu bana

      Sil
  14. yasemıncım krımızı cok yakışmış sana daha sık dıkmelısın bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim serpil abla her ne kadar favorim siyahta olsa arada bir dikiyorum işte :)

      Sil
  15. çok yakışmış tuniğiniz.iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. çantanızda tunikte bir harika ama sizde çok tatlısınız.

    YanıtlaSil
  17. zeynep erdoğan17 Kasım 2012 21:05

    ben deriyi çok meral ediyorum napacaksınız ? sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deriyi sadece kollarda ve ceplerde kullanmayı düşünüyorum zeynep hanım

      Sil
  18. eline sağlık tunik güzel cicim Amaaa sen daha güzelsin :)))hiç beceremem böyle işleri maşallah sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuza :) Beceririsiniz bence o kadar olumsuz bakmayın :)

      Sil
  19. Siz ne kadar maharetli bir hanımsınız, bayıldım harika şeyler yapıyorsunuz ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum :) Çok ama çok teşekkür ederim

      Sil
  20. mrb ellerinize saglık gercekten orjinal olmuş.ayrıca kumaslarada agzımın suyu aktı leopar kumas yine ordan göz kırpıyor baska rakıp tanımam diye:]bu arada bende beklerim zerrinin penceresinden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Bence başka renklerede el atmalısın. Nekadar hoş olmuş. :) Hadi biz balık hatunlar siyaha takalımda böyle fit vücütların siyah takıntısı niye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyahı çok seviyorum :) Kırmızı,beyaz,leopar,gri .... benim renk arşivim biraz kısıtlı :)

      Sil
  22. Vayy ellerine sağlık Yasemincim, bu kumaşlar pazardan mı acaba? Çünkü ben bu kadar kumaş almaya kalksam iflas ederim :) Eminim hepsinden harika şeyler çıkaracaksın, şimdiden ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  23. ahh nerde antalyada pazarlarda yokki böyle kumaşlar hepsi bursa kumaş pazarından .Bazılarınıda kardeşim İstanbuldan getirdi.Hepsi çok kaliteli ama çokda uyguna aldım bu seferlikkk :)

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar blogunuz çok güzel bana da beklerim sevgilerimle ...

    YanıtlaSil