3 Eylül 2014 Çarşamba

Siyah Püsküllü File Hırka


Üç yıllık dikiş hayatım boyunca beni en çok zorlayan kumaş bu file oldu diyebilirim . Tam bir deli işi .Kumaşı biçerken ve dikerken neredeyse hiç bir şey görmeden çalıştım .Hatta kumaşı bir ara sinirlenip çöpe atmayı bile düşündüm ama sonradan sakinleşip bir şekilde bitirdim :)



Daha önceki açıklamalı olarak yayınladığım hırka dikişleri ile aynı . Buradan ve buradan bakabilirsiniz.



Ön gövde ve kol ağzında bant olarak siyah jarse kullandım. File de zaten likralı olduğu için birbirlerini güzel tamamladılar.



Etek uçlarını  ise metresini 3 tl ye aldığım püsküllerle biraz hareketlendirdim.





                                                                      Sevgiler ....





18 yorum:

  1. çok hoş olmuş :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzelllllllllllllll tek kelimeyle bayıldım

    YanıtlaSil
  3. onca meşakkate değmiş çok güzel olmuş . Antalya için ideal güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. 41 kere maşallah valla sana Yasemincim , harikasın

    YanıtlaSil
  5. zorlandığınıza değmiş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Sizi yormuş fakat yorulduğunuza değmiş görünüyor Yasemin hanım.çok şık.. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. uğraşmana değmiş valla, süper!

    YanıtlaSil
  8. çOK BEĞENDİM ELLERİNE SAĞLIK :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel ve havalı olmuş çok uğraşmışsınız ama sonuç harika böyle olunca tüm yorgunluk uçup gitmiştir sağlıklı günlerde giyinin kumaşı nereden aldınız ......:)

    YanıtlaSil
  10. zorlamış ama sonuç çok güzel olmuş :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil