22 Aralık 2013 Pazar

CHOIES ALIŞVERİŞİM


Sonunda dayanamayıp CHOIES alışveriş çılgınlığına bende katıldım.Ürünlerin hepsi birbirinden güzel ayrıca fiyatlarda oldukça uygun.Ücretsiz kargo gönderimi ise çok cazip.Ben bir kaç parça ürün için sipariş verdim.
Sizler için bir kolaj hazırlayıp beden ve fiyatlar hakkında bilgi vermek için de  linklerini ekledim.













                                                               Yılan bilezik /  snake cuff bracelet
                                                       deri bileklik  / celebona leather bracelet with chain
                                    anahtar , kilit ve kalp temalı bileklik / celebona key ,heart ,lock ,chain bracelet








5 yorum:

  1. Hayırlısı yasemıncım

    YanıtlaSil
  2. hepsini mi sipariş verdiniz... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabikide hayır :)) sadece iki bileklik ve leopar gömlek

      Sil
  3. ben de çok bakıyorum yurtdışı sitelere de giysi konusunda kalıplara güvenemiyorum :)

    YanıtlaSil