28 Aralık 2013 Cumartesi

PERSUNMALL ALIŞVERİŞİM VE SEÇTİKLERİM


Uzun zamandan beri gözüm PERSUNMALL sitesindeki aksesuarlardaydı. Kendim için bir kaç aksesuar seçerken yine dayanamadım ve diğer reyonlara da bir göz attım.Hoşuma giden bir kaç parçayı yine listeme ekledim.


                                                                                              İnci Kolye
                             Kırmızı taşlı kolye                              
                                                              
                                                          

                                                   Bu yılan temalı yüzüğe bayıldım siparişlerimin içinde bu yüzükte var.

                                                                              Yılan Temalı Yüzük




                                                                          Yüksek topuklu kemerli bot

                                                                         Dolgu topuklu uzun siyah çizme



En çok beğendiğim bu üç gömleğide kolajıma eklemek istedim. Kuru kafalı ve leopar desenli iki üründe çok kararsız kaldım.

                                                                             Zebra Desenli Gömlek
                                                                           Kuru Kafalı Şifon Gömlek
                                                                         Leopar Desenli Şifon Gömlek

                                                      


                                                

                                                                                      Siyah Deri Ceket
                                                                                    Leopar Desenli Ceket

                     Maksi eteklerle deri ceketi kombinlemeyi seviyorum , son siparişimde bu deri  ceket oldu.


3 yorum: