23 Mayıs 2014 Cuma

İKİ YENİ DIY - HEDİYE AKSESUARLAR



Spor ayakkabı giymeyi pek sevmiyorum ama biraz süslü, ışıltılı olursa severim diyerek  çok az kullandığım ayakkabılarımın  üzerinde  biraz değişiklik yaptım.


                        Taşları ayakkabının üzerine cımbızla yerleştirip japon yapıştırıcısı ile sabitledim.Şu sıralar                                      zaten ayakkabı ve babet süslemesine  sarmış durumdayım , yeni projeler yolda :)



      Bu çantayı kotondan çok komik bir fiyata almıştım. Aslında satın almamdaki tek amaç çantayı zevkime göre süslemekti.



 Halka zinciri  Eminönünden almıştım , yandaki klipsli yerlere zinciri  tutturup , ortasına logo  taktım.Zımba makinesiyle çanta üzerine bir kaç sarı zımba  koydum.Zımbaları daha sonra biraz daha çoğaltabilirim , şimdilik böyle bıraktım.




Eşim geçen akşam yine bir dünya aksesuar ve boncukla eve geldi.Bir çoğunu ev tekstilinde , abajur , dikiş kutusu, yastık  süsleme , avize yapımında kullanmayı düşünüyorum .


Blogumda pek yer vermesemde ev dekorasyonunda da bir çok şeyi ben yapıyorum , gece lambası yapımında bu tarz boncukları çok kullanıyorum . Ben süsleyip ana hatlarını hazırlıyorum eşimde genelde ışıklandırma ve elektrik kısmında yardım ediyor .  Haziran ayı itibariyle bu tarz DIY çalışmaları için bol bol vaktim olacak , elimden geldiği kadar sizlerle paylaşmaya çalışıcam :) 

Bu arada hafta başına kadar blogda devam edecek olan çekiliş için buraya bakabilirsiniz. Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle :)



5 yorum:

  1. Sevgili Yasemin bizleri o kadar güzel yönlendirip , o kadar güzel şeyler öğretiyorsun ki sana kendi adıma çok çokk teşekkür etmek istiyorum . Sayende ikinci el bir dikiş makinesi alıp küçük küçük çantalar dikmeye başladım, kendime güvenim geldi ve artık sayende kuaföre bir dünya para bayılmaktan kurtuldum, birşeyler üretmeye başladıkça gereksiz düşünceleri tasaları kafamdan atmaya başladım, iyiki varsın ve iyiki bu blogu açmışsın herşeyin en iyisini hakediyorsun güzel yüzlü güzel yürekli insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Dilek hanım bunları duymak gerçekten çok gurur verici , ama zaten sizin içinizde bir şeyler üretme isteği varmış ben sadece kapıyı aralamış oldum diyelim çantalarınızı da bizimle paylaşırsanız çok sevinirim , sevgiler :)

      Sil
  2. hepsi çok güzel.bu ara ev dekorasyonuna takmış olan BEN projeleri,değişik fikirlerinizi merakla bekliyorum.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. on parmağında yüz marifet;)

    YanıtlaSil
  4. On parmağında on marifet vallahi. Çekimler de yapılmış bu arada. Uzman tv de yayınlanmaya başladı mı? Onun için de tebrik yazamamıştım. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil