4 Ağustos 2014 Pazartesi

Çizgili Şifon Elbise


Son diktiklerimden olan çizgili şifon elbiseden bu yazımda bahsetmiştim. Üst gövdenin  kalıbını geçen seneye ait  burdanın pratik dikiş temmuz  sayısından çıkardım. Alt etek kısmını ise annem biçti , model olarak  geniş bir çan geliyor.



Astar olarak ince siyah penye kullandım.Bu elbiseyi robodan lastikli olarak çalıştım.Yaka ve kol ağzında ise kendi kumaşından biye  geçip elbiseyi bitirdim.Aslında tarz olarak pek benlik bir elbise olmadı ama yazlık için çok rahat bir parça olduğunu söyleyebilirim :)




Çizgili şifon elbise- ben diktim
leopar desenli saat- rosewholesale
bileklik- Rosegal


6 yorum:

  1. evet biraz tarzınız dışında olmuş ama o kadar tatlısınız ki ne yapsanız yakışıyor , bayılıyorum size

    YanıtlaSil
  2. boyun kısmındaki bikini iziniz kötü duruyor :(

    YanıtlaSil