3 Ağustos 2014 Pazar

İKİ ELBİSE - İKİ CEKET


Tatil , bayram , aile derken günlerimiz oldukça hareketli ve keyifli geçiyor. Naz
artık akşam  dokuz olmadan yorgunluktan sızıp kalıyor , bu da bana dikiş için daha çok vakit demek oluyor :)

İlk olarak nar çiçeği renginde etek kısmı çan gelen bir elbise diktim . Annemin eski burdalarından kalıbını çıkardık. İçi astarlı , bol pensli bir model oldu .
Çizgili şifon elbiseyi de yine   içi astarlı , bel kısmından lastikli olarak çalıştım. Etek kısmını simetrik , çizgileri boylamasına kullandım.


Bu yazımda bahsettiğim ceket kalıbını kullanarak iki parça daha diktim. Leopar ceket  çift taraflı kullanılan kapri kolu , üzerime tam oturan pensleri , iç astarı ile içime çok sindi .Giymek için çok sabırsızlanıyorum :)
Likralı çiçekli tül yine ayvalık pazarından aldığım kumaşlar arasındaydı. Biraz uğraştırsa da o da fena olmadı .Detaylı resimler hemen geliyor :)

                                      Güzel bir hafta olması dileğiyle :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder