6 Ekim 2014 Pazartesi

Siyah Jile -2

Geçtiğimiz  kış dikip fotoğraf çektirmek dışında giymeye hiç fırsatım olmayan  siyah jileyi havaların  serinlemesiyle birlikte ilk defa dışarıda giyebildim.



.Elbisenin kumaşı yine baykumaştan .  Bu elbiseye ait bir önceki postu burada bulabilirsiniz.




Siyah - beyaz leopar ceket rosewe alışveriş sitesinden , çok severek kullanıyorum .



Pembe çanta son diktiklerimden .  Dikimi ile ilgili detaylar için buraya bakabilirsiniz.

siyah jile - ben diktim - baykumaş
pembe çanta - ben diktim
beyaz gömlek -kotton
siyah -beyaz leopar ceket  - rosewe





3 yorum:

  1. SİYAH BEYAZ PEMBE UYUMUNU SEVİYORUM... :)

    YanıtlaSil
  2. Selamlar Yasemin Hanim eteklere taktiginiz bel lastiklerini nasil diktiginizi anlatabilirmisiniz.Sizin leopar sevgisi banada gecti kendime leopar klos etek diktim fermuarla ugrasmak istemiyorum lastik taksam dedim yardimci olursaniz sevinirim sevgiler... Elcin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burada video anlatımlı olarak var http://www.uzmantv.com/korsajli-leopar-desenli-mini-etek-nasil-dikilir

      Sil