19 Ocak 2015 Pazartesi

Dev Paça İspanyol Pantolon

Cuma akşamı dikip cumartesi giydiğim bol paçalı geniş pantolunun kalıbını kullanarak daha önce bir çok  model dikmiştim. Ama içlerinde en genişi bu oldu diyebilirim bu bol kesimi özellikle tercih ettim.

Pantalonun kalıbını  terzi olan halam iki sene önce ölçülerime göre özel olarak  hazırlamıştı .Bir benzerini  yine   burada   paylaşmıştım.


             Bir kaç ay önce diktiğim suni leopar desenli deri çantanın dikiş ayrıntıları ise burada. Çantaya ek olarak bir de siyah               deriden organizer diktim ,bir ara onu da paylaşırım.



Kumaşım yine Ayvalık pazarından  likralı , tok bir parça , ne yazık ki adını tam olarak bilmiyorum. Likralı olduğu için bel kısmını tam oturttup kemer lastik kullandım. Fermuar , düğme ve cep gibi detaylar yok !


Sivri omuzlu bu şifon bluz ise  sheinside alışveriş sitesinden .Kendisi şu sıralar bir numaralı gözdem !


Bluz için detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.Sanırım bir sonraki siparişimde aynı modelin şeftali rengini de     alıcam.




deri yelek -  adil ışık
siyah bol pantolon - ben diktim
leopar çanta  - ben diktim
 sivri omuzlu bluz - sheinside

                                                                          instagram / yasemin_uzunoglu 

6 yorum:

  1. pantolon çok hoş görünüyor elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Yasemin Hanım günaydın
    Cantalarınızın mıknatıslı çıt çıt bolumunu nereden alıyor ve taktırıyorsunuz? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük bir tuhafiyeden almıştım onları ben kendim takıyorum bu yazımda vardı http://yaseminindiktikleri.blogspot.com.tr/2014/03/suet-portfoy-ve-dikis-ayrintilari-eva.html

      Sil
  3. Çok hoş bir pantolon olmuş. Ben kendimde bu pantolonu düşünemiyorum. Uzun boylu olmanın avantajı size çok yakışmış.Bluzunuzun modelide harika, baktım şeftali rengini de bence hemen almalısınız. İyi günlerde giyin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , evet bu tarz pantolonlar biraz boy istiyor :)

      Sil