26 Ocak 2015 Pazartesi

Kısa Bir Tatil ve Geriye Kalanlar

Bu seferki Ayvalık tatilimiz ne yazık ki çok kısa sürdü. Tüm hafta yağan yağmur ve soğuğa rağmen  yinede çok keyifliydi . 


 Bu seferki minik tatilimiz en çok Naza yaradı . Babası ve teyzeleriyle doya doya oynayıp tüm kurtlarını döktü.


 Bende sık sık babamın iş yerine gidip gözüme kestirdiklerimi toplayıp geldim.Bu sefer harika şeyler buldum .Sevgililer gününe özel tasarım isimlikler , strafor pastalar ,kokulu taşlar .Bir çoğunu hediyelik olarak paketledim bile :)



 Fabrika çalışanları ile beraber hem babamın doğum gününü hemde işyerinin  tanıtım yemeğini Ayvalık Sarımsaklı Mare Otelde yaptık. Aslında tanıtım yemeği ve doğum gününden daha çok  Nazın partisi gibi oldu .Dedesi ona baya bir torpil geçti.




 Annem , babam ve kız kardeşim.


  Fotoğrafların hepsi cep telefonu kamerası ile çekildiği için görüntüler pek net değil , kusura bakmayın.Zaten bir çoğunu instagram hesabımda da paylaşmıştım.


                                                           En kısa sürede görüşmek üzere :)

                                                            http://www.goldhobi.com/tr

                                         https://www.facebook.com/goldhobisanatsalurunler



2 yorum:

  1. Babanızın yeni iş yeriniz hayırlı olsun canım
    bol kazançlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , aslında çok yeni değil 1 yıldır faaliyette .

      Sil