2 Mart 2015 Pazartesi

Çizgili, Fuşya ve Puantiye

Geçtiğimiz haftalarda diktiğim çizgili maksi eteğimi dün ilk kez açık havada giyebildim .Yağmur, çamur ve soğuktan bir türlü fırsat olmamıştı.


Hep söylüyorum , ben kesinlikle tam bir maksi etek insanıyım.Yaz , kış her gün giyebilirim .Bu şekilde kendimi hem iyi hemde çok rahat hissediyorum.Üzerine giydiğim fuşya şifon gömlek ise buradan . 


Daha önce bir çok yerde kullandığım bu pamuklu puantiyeli  poplin kumaşın son kalan parçasından   Naza bir de  pantolon  diktim. Hatırlarsanız mıckey mouse payet  işlemeli siyah penyesini de ben dikmiştim .


Kumaş fazla esnemediği için kalıpla çalıştım .Güler Erkanın 80 li yıllardan kalan kalıplarını hazine gibi saklıyorum .Benim gibi pratik dikiş severler için biçilmiş kaftan :)



Güzel bir hafta olsun !
sevgiler 

Naz siyah penye -puantiyeli pantolon   /  ben diktim
mavi kot ceket / eski koton
çizgili maksi kloş etek   /  ben diktim
siyah çanta / dıy -ben yaptım




2 yorum:

  1. Ellerine sağlık sevgili Yasemin. Bende çizgili kumaştan maksi bir etek dikme hayalindeyim. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. ellerıne saglık yıne cok sıksınız masallahhh

    YanıtlaSil