22 Mart 2015 Pazar

Kamuflaj Maksi Etek

Son bir kaç haftadır her yerde deli gibi kamuflaj desenli jarse kumaş arıyordum.İnternetten sipariş verdim , özel baskı yaptırdım ama hiç biri istediğim gibi değildi ne yazık ki. En sonunda Antalya Çerçiler kumaş mağazasında buldum ama o da jarse değil viskondu .


 Eteğimi diktim ama ne yalan söyleyeyim benim içime yine sinmedi .Sanırım arayışlarım bulana kadar devam edecek :(  Umarım burdan elinde jarse kamuflaj olan bir dikiş sever beni duyar ve iletişime geçer :(


 Kumaş için yine yaklaşık 2.5 metre kumaş kullandım. Kalıp olarak geçtiğimiz haftalarda diktiğim siyah beyaz eteğimden faydalandım. Aynı diğer etekte olduğu gibi kemer kalın lastik kullandım.Diz hizasına kadar da yarım bir astar kullandım.


                                                 Siyah şifon bluz ise sheinside.com  dan.


 Aslında kendisi bluz değil mini bir elbise idi. Etek ucundaki güpürlerini pek sevmedim ,Zaten fotoğraftan hemen sonra söktüm , sade hali kesinlikle daha iyi .Bluzun orjinal hali burada.


Eteği bir başka kombinde kesinlikle beyaz salaş bir tişörtle giymeliyim .Siyah bluz sanırım biraz boğdu !

Sevgiler, Mutlu haftalar 

kamuflaj desenli maksi etek -  ben diktim
deri ceket -  romwe
siyah şifon bluz - sheinside



                                                           instagram  /yasemin_uzunoglu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder