8 Haziran 2015 Pazartesi

Hafta Sonu ve İki Elbise


 Hafta sonu dikmeyi planladığım kumaşlarımı rafa kaldırıp biraz tembellik yaptım o yüzden   bugün  hazır kombinler var .İlk olarak cumartesi günü giydiğim   siyah beyaz maksi elbise  var .  Son kalan üç kilomuda verirsem belim daha iyi duracak gibi  :)  Bu arada eve aldığımız eliptik bisiklet ile şimdiye kadar hiç olmadığım  kadar hızlı kilo vermeye başladım .  . Daha sonra bu konu ile ilgili detaylı bir yazı hazırlıycam . özellikle belirtmek istedim  .


                                                              Elbiseye buradan  bakabilirsiniz.
                                                 

 Beni biraz tombik gösteren beyaz elbise ise buradan  
 Aslında elbiseyi  çok sevdim ama boyu çok kısa gelince kendisini etek yapmaya karar verdim . Hatta şu sıralar kendileri astarlanmış olarak dikiş odamda beni bekliyor  :) Muhtemelen bir sonraki yazımda yeni halini görebilirsiniz.


Mutlu ve güzel bir hafta olsun , bu hafta karneler geliyor biz çok heyecanlıyız  :)

siyah - beyaz maksi elbise  -  buradan 

beyaz elbise  - buradan 





1 yorum:

  1. ellerıne saglık sıyah beyaz elbıseye bayıldım saglıkla gıy bende beklerım

    YanıtlaSil