25 Haziran 2015 Perşembe

Yeşil Çiçekli Maksi Etek - BAYKUMAŞ

Bu kumaşı baykumaşta görünce ilk aklıma gelen şey upuzun , yaz günleri için uçuş uçuş bir maksi etek dikmek olmuştu . Kumaşın rahatlığı , dokusu  ,kalitesi asla  yeşil giymem kuralını da bozmama neden  oldu :)


 Kumaşın adını tam olarak bilmiyorum ama  krep- jorjet gibi bir dokusu var . Oldukça dökümlü ve etli bir kumaş.   Etek yaklaşık 2. 70 cm den çıktı . İç astar kullanmadım . Kloş olarak biçtiğim eteğin bel ağzında da kemer lastik var . 



                                            Son günlerde üzerimde çıkarmadığım bluz ise  buradan.



Baykumaştan   sipariş ettiğim diğer kumaşlarıda yanımda getirdim . Önümüzdeki günlerde hepsini dikip yine sayfamda  detaylı olarak  paylaşıcam.    

             maksi etek  -  ben diktim  /  BAYKUMAŞ
                Siyah bluz /  buradan 

                                                                                  instagram / yasemin_uzunoglu


2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık ve güle güle giyin. Yasemin hanım maksi etek dikme etkinliği başlattım. Bloğumda yayını var. Bir maksi etek tutkunu olarak sizide aramızda görmekten çok mutlu olurum. Beklerim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel bir deseni var siz de çok güzel şekil vermişsiniz, aynı kumaşı görünce ben de dayanamamıştım almıştım bakalım ne hale gelecek Ben de dikim ve kalıp hazırlama ile ilgili bir blog hazırlıyorum ,www.mimicbygamzeyurdakul.com, deneyimlerimizi paylaşmayı çok isterim.:)) Çok sevgiler.

    YanıtlaSil