2 Temmuz 2015 Perşembe

Yırtmaçlı Tişört ve Jean

 Asimetrik  tişörtleri son zamanlarda daha bir sevmeye başladım. Özellikle hiç aramın olmadığı dar , düşük belli kotlarla beraber çok  yakıştırıyorum.


 Tamda benim tişörtüm böyle olmalı derken geçen gece oturup bir tane diktim. Aslında pek bir özelliği yok . Kumaşımı tunik olarak biçip yanlardan birer makas attım. Yan kısımlarını birleştirmeden önce boyunu ayarladım .Kumaşım biraz tok , kalınca bir penye olduğu için etek ucu bastırma işleminde  dalgalanma yapmadı .  Zaten en çok ondan korkmuştum .Kumaşımı ise yakın bir zamanda   ucuz Bursa kumaş pazarından almıştım .


 Kumaşım orta kalınlıkta bir penye olmasına rağmen iç gösteren bir özelliği var. Bu yüzden içime askılı bir iç bluz giydim. 


Pantolon ise buradan  . 





Yırtmaçlı siyah tişört /   ben diktim

jean pantolon /  buradan 






4 yorum:

  1. çok hoş olmuş bluz, çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  2. Tişörtünüz güzel olmuş. Sade ve şık. Ben biraz kokoş olduğum için dantel Gupur bir yerlerine sıkıştırıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkūr ederim Evet sizinkini gördüm , bu da sanırım benim şimdiye kadar diktiğim en sade bluzlar dan biri oldu . Bir kokoş ta burda var yani :)

      Sil