2 Eylül 2015 Çarşamba

LACİVERT - BEYAZ

 Lacivert pek  kullanmadığım renklerden biridir. Kombinlemesi ve renk uyumu biraz zordur.Ama işin içine volanlı ve kocaman fırfırlar girince o zaman işin rengi değişir :) 


         Aslında elbise olarak tasarlanan ama küçük bir kemer dokunuşuyla tunik olan elbisenin orjinal hali  burada.




beyaz kalem pantolon  -  ben diktim
beyaz çanta -  eski koton
lacivert tunik  -   buradan


Son karede yine instagram fotosu olsun . 

Eylül ayının hepimize güzellikler getirmesi dileğiyle :)



5 yorum:

  1. laciverti beyazla ve ozellikle fusya pembeyle kombinlemeyi sevenlerdenim, guzel geçsin gununuz

    YanıtlaSil
  2. Sizi uzun zamndır takip ediyorum diktiğiniz herşey çok güzel ve çok yakışıyor. Bu da çok şık olmuş, sizi her gördüğümde ardından dikiş makinalarına bakıyorum ben de yapabilir miyim diye :). sonra yorum getiremiyorum bi türlü bu güne kısmetmiş :) Benim bloguma da beklerim... sevgiler minik kızı öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapabilirsiniz tabi , bir yerlerden başlayın derim :)

      Sil
  3. Çok kibar ve çok güzelsiniz maşallah ne giyseniz yakışıyor.. Dikişlerinizi de beğeniyle takip ediyorum dikişten anlamasam da sizi yıllardır takip ediyorum.. Kızınıza diktiğiniz pratik pantolonlara da bayılıyorum.. Eğer benim 9 yaşındaki kızıma da bir bayram hediyesi pratik pantolonlardan hediye etmek isterseniz çok memnun olurum;)) Sevgiyle kalın.. Allaha emanet...

    YanıtlaSil