31 Ağustos 2015 Pazartesi

Pudra Pembesi ve Fuşya

Son pratik dikiş yine Naz hanım için . Kendimden daha çok ona bir şeyler dikmek şu sıralar bana daha iyi geliyor. 


Kendisinin isteği üzerine bu seferde keçe harfleri pantolon üzerinde '' Naz ''  olarak işledik . Bu pantolonun bir benzerini  yine bu yazımda paylaşmıştım.


 Bu pantolonuda yine dalgıç kumaştan penye astarlı olarak yaptım. Üzerindeki keçe harfleri pantolonun yanlarını birleştirmeden önce diktim .




                                                 Dolapta yerini alan bu yumuşacık  pantolonu Naz yine çok sevdi :)
                                                                                 Sırada bol keçeli   harfli tişörtler var  .


                                                                                  Bana gelirsek  :    
                                                                       fuşya  şifon bluz  buradan



                        Bu sonbahar  en az siyahlar kadar pembe ve fuşyalar da  blogda olacak . 


                                                                                         Sevgiler  :)

                                                                 Naz pudra pembesi  pantolon  -    ben diktim

                                                                          fuşya  şifon gömlek  -  romwe


                                                                           instagram / yasemin_uzunoglu




3 yorum:

  1. maşaAllah kızıma benim annesine de tabiiki!! :)) ne güzel şeyler dikermiş böyle annesi birbirinden güzel. çok ta yakışmış ellerine sağlık canım güzel günlerde giyinin ikinizde.. ayy dikiş odana da içim gitti inan :)) sağlıkla, huzurla kullan bol dikişli güzel günler diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun inşallah :)

      Sil
  2. Pembe fuşya kızımla benim en favori rengimiz. Kızlar ve annelerinin herhalde ortak özelliği. Harikasınız. yumoş yumoş giysin fıstık. Neşeniz bol olsun sevgiler...

    YanıtlaSil