19 Ekim 2015 Pazartesi

Hafta Sonu Ve İki Ayrı Kombin


Kasım ayına günler kala biz  yine hafta sonu  otuzlu derecelerde , yazdan kalma günler yaşadık Yalnız bu hafta yağmur ve serin hava Antalyaya da geliyor  . YAŞASINNNN  :)


Leopar desenli  pantolonumu geçen sene dikmiştim .Parçasını Ayvalık pazarından 5 tl ye aldığım  bu kumaşın bir benzerini bir daha hiç bir yerde bulamadım .Şu sıralar elimden düşürmediğim,  zımbalarla süslediğim askılı sırt çantasından bu yazımda bahsetmiştim. 


              Son siparişlerimden olan v yakalı siyah ince triko romwe  alışveriş sitesinden. Detaylar ve farklı tonları burada. 


Pazar günü hava biraz serindi . Geçiş mevsimi için çok ideal olan bu minik siyah trençkot  ise tam bu günler için  .  


                                      Ceketin yine  farklı tonları  mevcut  ,  buradan bakabilirsiniz.


leopar pantolon -  ben diktim      çanta /  dıy -  ben yaptım
No one cares tişört  /   ROMWE
siyah triko   /   ROMWE
siyah trençkot /  SHEİN 


                                                                          instagram /  yasemin_uzunoglu 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder