21 Ekim 2015 Çarşamba

Diktiklerim : Asimetrik Kesim Pembe Triko Tunik ( BAYKUMAŞ )

Görür görmez çok beğenip , üç metreye yakın sipariş verdiğim bu kumaş tabiki yine BAYKUMAŞ ' tan. Aklımda hep asimetrik bir şeyler vardı . Uzun maksi hırkamı yoksa uzun kollu bir bluz mu olsun derken düşük omuzlu etek ucu asimetrik bir tunik dikmeye karar verdim. 


Kumaşı hiçbir kalıp kullanmadan  , tamamen ezberden biçtim . Düşük kol ve  düşük omuzlu olan bu model sadece yarım saatimi aldı  . 


Göz kararı  ile simetrik olarak kestiğim etek uçları ise dikişin en keyifli kısmıydı . Asıl  keyifli olan aslında etek uçlarının dikişsiz olup , kumaşın hiç atmamasıydı :)  
Ayrıca yaka ve kol ağzını da   içine bastırıp  diktim. Geriye kalan kumaş  tabiki Naz 'a  :) Onun için aklımda daha farklı bir model var. 




                         Dün instagramda  yağmur altında çekilip  ,paylaştığım fotoğraflardan biri .
                       Kavurucu Antalya sıcaklarından sonra o yağmur nasıl iyi geldi  anlatamam :)

beyaz pantolon  -  ben diktim

pembe triko tunik -  ben diktim  /  BAYKUMAŞ



6 yorum:

  1. Çok yakışmış. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  2. nasıl tatlısın sen ya , idolümsün muhteşem kadın :)

    YanıtlaSil
  3. keşke sizinde videonuz olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzman tvde 18 adet videom var , yeterli diye düşünüyorum :)

      Sil