7 Ocak 2017 Cumartesi

Diktiklerim : Oversize Panço



Çok yakın bir zamanda bu panço- ceketin bir benzerini vitrinde görüp çok beğenmiştim. Yakın bir iki resim alıp hemen aynı günün akşamı diktim.



 Peluşların kesim ve astarlama işini saymazsak tüm dikişi 1,5 saatte filan bitirdim. Zaten çok basit ve kalıpsız  bir model. Ölçü ve uzunluğunu da tamamen kafama göre yaptım. Bu cekette triko ve jarse arası oldukça  tok bir kumaş kullandım. Gövde kare biçiminde kolları ise düşük kol olarak biçtim. Etek uçları ise yuvarlak geliyor.



                Metre ile satın aldığım bu peluşları  kol ve yakada kullandım .Yakada ayrıca bir astar kullandım .




Aklımdaki ilk model ceketin yanlarında iki adet yırtmaç olmasaydı ki öylede oldu ama sonradan o yırtmaçlar beni rahatsız etti ve kapattım.
 Zebra desenli çantamı çok seviyorum . Onuda çok uzun bir zaman önce yine kendim yapıp, makinemin dikemediği yerleri ayakkabıcıda diktirmiştim.




ugg bot  / ben yaptım
çanta / ben yaptım  
panço- ceket  /  ben diktim
dalgıç pantolon /  eski ben diktim
kazak / Lc Waikiki







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder