10 Şubat 2017 Cuma

Diktiklerim : Dana Desenli Peluş Ceket

Özellikle belirtmek isterim ki bu üzerimde gördüğünüz leopara çok benzeyen ama aslında dana desenli bir peluş.
 
 

Kumaşını yine birparcakumaş tan aldım. İnstagramda da sık sık belirtiyorum.
 
 

 Ben ilk olarak boyunu uzun düşünmüştüm ama baktım desenler çok boğacak sonradan kısalttım.  Yine benim beden kalıbımdan çıkartılmış bir ceket kalıbını kullandım. Pens, pile , tela hiç bir şey yok . Kollarını dirsek hizasında bıraktım kumaşım denk gelseydi aşağıya doğru daha bol istiyordum ama maalesef yetmedi. Kapüşon dışında da astar yok. Kumaşım zaten oldukça tok ve oldukça mevsimlik bir peluştu.



                                                                    Kullandığım kol kalıbı.






 Ben bu kapüşonlardan nasıl vazgeçeceğim gerçekten bilmiyorum. Kapüşonumun iç astarını da yine kendi kumaşından yapıp iki kat diktim.



Kapüşon dikişlerinin temiz durması için önce arkadan sonra önden dikiş yaparak yaka kısmını içeride bıraktım.





                    Ceketin düğmelik kısımlarını paylı biçtiğim için fazla parçayı içine kıvırıp diktim.



                      Peluş çok attığı için tüm iç dikişleri makinamın  zig zag modunda temizledim.




    Ceketin arka kısmında yine şu hazır giyimde yapılan uzun penslerden yapıp arkayı tam oturttum.




                                                 En son kapüşon çevresinde de düz dikiş yapıp bitirdim.
 
 







         Bu tüm kış üzerimden çıkarmadığım İspanyol paça pantolonu hatırlarsanız yine ben dikmiştim.
 
                                                    Hepinize mutlu ve keyifli bir hafta sonu dilerim :)


             dana desenli ceket  /  ben diktim
            pantolon /  ben diktim
           instagram / yasemin_uzunoglu






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder