30 Mart 2017 Perşembe

Diktiklerim : Siyah Asimetrik Şifon Tunik

 Dikmekten en çok korktuğum şifonun üzerine gidip, çok severek giyebileceğim bir tunik meydana getirdim.



                      Kumaşım bilinen şifonların aksine oldukça yumuşak ve terletmeyen bir parçaydı.



            İç bluz olarak penyeden askılı bir body diktim . Yaka ağzında ise parlak siyak ribana kullandım. Kalıp ise yine pratikten.



                                              Ön kısmını kısa  , arka kısmını ise uzun bıraktım.





                      Tuniğin abiye havasını  kot ceket  ve spor ayakkabılarla biraz snobe etmek istedim.



Bu aralar okulumuzun 23 nisan kostüm dikimleriyle
ilgileniyorum çok keyifli olması ile beraber oldukça vaktimi alıyor.İşleri biraz toparlar toparlamaz yine burdayım .
    Sevgiler  :)
 
 
 
 
 
 

1 yorum: