22 Mart 2017 Çarşamba

KENDİN YAP : Choker Kolye Yapımı

 
Geçtiğimiz günlerde instagramda  da paylaştığım ''choker''    yani   tasma kolyelerimi  bu ara büyük bir keyifle kullanıyorum. Yaşı benimle aynı olanlar eminim 90 'lı yıllara ait olan bu moda akımını hatırlar. Moda tekrar geri döndü ama artık chokerlar çok daha gösterişli ve çok daha tarz.




Bu tarz kolyeler için tuhafiyelerde oldukça uygun fiyata alabileceğiniz süet , kadife ve saten bantlar mevcut. Üzerine ister benim gibi taş , boncuk işler ister sade arkadan bir fiyonkla tutturup takarsınız. Bana soracak olursanız ben çok kadife bantları sevdim :)






 Bu kolyenin bir benzerini HM ' de görmüştüm aynı günün akşamı evde oturup bu boncuk ve taşları tek tek siyah iple elimde  diktim.



Başka kolyelerde yaptım. Onları da sırası gelince diğer kombinlerimle beraber paylaşmak üzere  şimdilik ayırdım.



                                                      Asker yeşili gömleğim ise ROMWE '  den.



                                                   Üzerindeki aplikeler beni benden aldı resmen . Detaylar ise BURADA.

                                 kolye /  ben yaptım
                               GÖMLEK  / ROMWE

                                                                                                  instagram / yasemin_uzunoglu






2 yorum:

  1. choker çok güzel bluzu da Zara sandım bir an aynısı bende de var güle güle giy :-))

    YanıtlaSil
  2. These are so beautiful! They look like they'll last you a good amount of time too! x They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    YanıtlaSil