27 Temmuz 2017 Perşembe

Diktiklerim : Pötikareli Elbise


Ayvalık pazarından aldığım kumaşlardan ilk olarak bu viskon pötikareyi diktim. Yumuşacık kumaşı ile çok rahat bir elbise oldu. 




 Takip edenler bu elbiseyi geçen yazdan hatırlayacaktır. Çok severek sipariş vermeme rağmen göğüs kısmı tam istediğim gibi durmamıştı bu yüzden pek giyememiştim. Modeli hep aklımdaydı uygun bir kumaş buluncaya buna benzer bir şeyler olsun istedim.  Merak edenler için hemen belirteyim elbiseyi  bu siteden almıştım sayfada benimde resimlerim var :)



Üst bluz iki parçadan oluşuyor. Kalıplarımın çoğunu Antalya da bıraktığım için kumaşı baya bir ezbere biçtim. Üst büzgülü parçayı tamamen göz kararı kestim. 



                                                                                   İlk hali :)



                                               Yakasından geçirdiğim lastik ile büzgüler oluştu.



                    Etek kısmında ise sürekli kullandığım kloş kalıbını biraz uzatarak eteği biçtim.



Yaka kısmını uzun tuttuğum için görmüş olduğunuz birleşme dikişi dıştan gözükmedi .Asıl amacım da buydu zaten :)



 Elbisemin aynı kumaşından kısa bir astar yapmayı da unutmadım tabii.  Normalde bu tür yakalarda askıyı pek tercih etmesemde bu sefer yapmak istedim .






             Sevgiler 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder