16 Temmuz 2017 Pazar

Yeni Kumaşlarım Ve Dikilesi Modeller



Ayvalığa gelir gelmez kumaş stoğuma başladım . Görmüş olduğunuz parçalar oldukça büyük ve sadece 5 tl :)  . Ama benim asıl kalbimi çalan ortadaki potikareli siyah beyaz viskon oldu. İlk dikilecekler arasında yer alan potikareler için aklımda bir kaç model belirdi bile . 



Oversize bir kalıba sahip olan bu elbisenin en çok sırt detayını sevdim. BURADAN bakabilirsiniz.


         Peki bu elbiseye ne dersiniz ?


Bu kol detayını dikişlerimde kesinlikle kullanıcam . 



Bu sene sıkça sıkça gördüğümüz pötikare üzeri çiçek desenli aplikeler  bu elbisede de kullanılmıştır. Bende istediğim gibi bir aplike bulursam yine kullanmayı düşündüklerimden. 




1 yorum:

  1. Bu aplikeleri en çok yakıştırdığım yer pötikareli kumaşlar özellikle gömlek ve elbiselerde bayılıyorum ben de :)

    YanıtlaSil