26 Kasım 2017 Pazar

Bavul Çanta Dikimi / DIY

                                          Yine bir geri dönüşüm  ve tabiki çanta kaplama :)



 Bavul çanta benim en sevdiğim modeldir . Kullanış açısından hem çok rahat hemde tarz olarak kendime en çok  yakıştırdığımdır.



 Çantanın orijinal hali . Uzun süredir kullanıyordum ama artık sıkılınca bu şekilde değerlendirmek istedim.



        Çantanın kalıbını çıkarıp , deri kumaşı biçtim. Hatırlarsanız bu deriyi  burada  yine kullanmıştım.



     Çanta 3 parçadan oluşuyor, bunları dikip birleştirip                                  çantayı dışarıdan giydirdim.                                                             



       Çantanın kendi  fermuarını söküp siyah fermuar diktim ve son  olarak rugan askıları kapladım.
  





 
İlerleyen günlerde belki üzerine birkaç aksesuar daha eklerim , ama şimdilik mutlu bir ikili olduk :)
 
                                                                                     Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder