26 Haziran 2016 Pazar

ANNE KIZ İKİ SİYAH


 Yapışık ikizlerden bir post daha  :) Yalnız bu sefer sıcağa daha fazla dayanamadığımız için tüm fotoğraflar evden . 



 Bir önceki yazımda bahsettiğim  renkli elbisenin  birde  siyahını diktim. Model ve kalıp aynı sadece alt etek kısmına kumaşım yetmediği için büzgü yapamadım yani kloş olarak biçtim .Kumaşı ise yine yakın zamanda kendime  diktiğim bu elbisenin kumaşından. Üzerindeki hello kitty keçe ise hazır.






 Romwe 'den sipariş verdiğim kimonom ise tam istediğim gibi geldi. Ben biraz uzun , salaş bir kimono istiyordum ki onu da buldum . Çok uygun fiyatlı  kimonolar için BURAYA bakabilirsiniz.




                                                Naz elbise /  ben diktim        siyah kimono /   ROMWE 

                                                                      instagram/ yasemin_uzunoglu






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder