18 Haziran 2016 Cumartesi

Haftanın Toplu Dikişleri

 

Bu sefer biraz tembellik yapıp bu haftanın tüm dikişlerini tek bir yazı altında topladım. Kumaşını Antalya  Bursa kumaş pazarından aldığım  parlak şile bezi ile ne zamandır istediğim bu elbiseyi diktim. Detaylar ve bol fotoğraflı bir post daha sonra gelecek  :)
 


15 haziran yani doğum günüm için diktiğim bu leopar desenli bluzu geçtiğimiz günlerde instagramda paylaşmıştım. Aynı günün akşamı maksi siyah eteğimle beraber kombinledim.






 Sevgili eşimin yine yakın bir zamanda XL etiketine güvenip aldığı tişörtü yine bana kısmet oldu. V yakasını iptal edip tüm yakayi komple kayık yaka olarak oydum ve yine düşük omuzlu bluz formunda bir lastikle şekil verdim .




                                                                                     Sevgiler  :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder