12 Haziran 2016 Pazar

Diktiklerim : Piyano Tuşu Desenli Elbise -3 ve Yeni Kumaşlar


Blog yazmanın en ilginç taraflarından biride zamanın ne kadar çabuk geçtiğini zaman zaman size hatırlatması. Bu elbisenin bir benzerini iki kış önce naza tekrar dikmiştim geçmiş linkleri ararken nazın ne kadar değişip büyüdüğünü bir kez daha gördüm . O büyüyor , ben yaşlanıyorum hatta 3 gün sonra 34 olucam :(



Bu seferki yazlık oldu. Daha önceki dikişlerimde etek ucu hazırdı  ama bu seferkini de ben yaptım. Tüm gövdede kalın , parlak , çok güzel bir penye kullandım. Pilelerin üzerine kesip , diktiğim tuşları gözümde çok abartmışım tabi biraz vakit aldı ama korktuğum gibi değildi. 




                   Bunlarda birkaç gün önce gelen kumaşlarım  jarse ve dantel  oluyor kendileri.







                                                                                   iyi pazarlar  .....

                                                                       instagram/ yasemin_uzunoglu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder