1 Haziran 2016 Çarşamba

Dikilesi Çantalar



Çanta dikmek benim için çok büyük bir keyif , sanırım şimdiye kadar her türlü modeli iyi kötü deneyip dikebildim . Ama yinede gözüm sürekli şu  pop art  denilen  desenli derilerde. Çevremde çok iyi derileri nadir buluyorum ya internetten sipariş veriyorum yada eşimi uygun bir zamanında yakalayıp sanayi mobilyacılar çarşısına götürüyorum . Farklı çanta modelleri ve size ilham olabilecek kalıplar için BURAYA bakabilirsiniz.







Özellikle yılan derisi ile  hazırlanan   kuru kafa aplike fikrini sevdim .Siyah bir deri üzerinde aynı resimdeki gibi iyi bir sonuç verebilir.  Detaylar   burada .  



Bu çantanın bir benzerinin geçtiğimiz kış bende dikmiştim. Pembe peluş fikride fena değilmiş. Farklı renkler ise burada mevcut. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder