13 Aralık 2012 Perşembe

PAYETLİ TRİKO

Aslında bu tür payetlerle süsleme yapmayı pek sevmem ama çok sevgili gri trikomun üzerine çamaşır suyu bulaşınca anca lekeleri bu şekilde kamufle edebildim.



Bu şeklin adı ne onuda bilmiyorum tamamen uydurmasyon bir şey oldu:)  Metreyle satın aldığım gümüş payetleri  şeffaf misine dikiş ipliğle diktim.Yakasında da yine gümüş renkli biye olduğu için uyum sağladılar en azından.





İki gündür kalan son peluş kumaşımdan da bir ceket dikiyorum.Ceket dediysem yine basit kapüşonlu bir şey.Siyah satenle içini astarlıycam.Uçuşan tüyler izin verirse dikim aşamasından bir kaç kare resim koyarım .Şimdilik hoşçakalın :))

18 yorum:

  1. vallahi bayıldım! iyiki çamaşır suyu dökülmüş, zira çok şık, alımlı olmuş bu hali. hele rast gele giden desene bayıldım. çok şık :)

    YanıtlaSil
  2. Yasemin Filiz hanıma sonuna kadar katılıyorum iyiki dökülmüş,hoş sana o lekeli hali bile yakışırdı öyle tatlısınki bayılıyorum sana ve kızına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tuğçe emin ol eski halini görmek bile istemezdin :) Teşekkür ederim

      Sil
  3. çok güzel bi kurtarma olmuş canım,cekette şimdiden havalı yani :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir kapama olmuş Yasemincim... Çok güzel olmuş :)
    Ceketini de sabırsızlıkla bekliyorum :) Neşeli dikişler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz gönülsüz bir süsleme oldu ama beğenmene sevindim şenay :) çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  5. bayıldım buna yasemin bende yapıcam hemen.:)

    YanıtlaSil
  6. gri blzulere süsleme çok yakışıyor, harika fikir çok iyi düşünmüşsün, motifi de çok güzel seçmişsin. Ellerine sağlık cnm :)))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş bluz. Hatta iyiki çamaşır suyu damlamış, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seher hanım siz beğendiyseniz tamamdır o zaman :)) teşekkürler...

      Sil
  8. ben payeti hic kullanamiyorum nedense,
    neyin uzerinde olursa olsun :)
    sana cok yakismis,
    takibindeyim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çok beğendim hem çok yakışmış..

    YanıtlaSil