22 Ocak 2014 Çarşamba

LEOPAR - DERİ PORTFÖY VE KOLYE


Son diktiğim portföy el çantasında deri ve tay tüyü leopar kumaşı beraber kullandım. İkisi gerçekten uyumlu bir ikili oldu , bende elimde kalan parça kumaşları değerlendirdiğim gibi yeni bir çanta sahibi  daha  oldum.






Tay tüyü leopar kumaşla uyum sağlaması için bu sefer daha ince bir deri seçtim. İç astarında yarı saten kapitone kullanıp , iç ceplerini ise crocidile  derisinden diktim.Ayrıntılı çanta dikimi için buraya bakabilirsiniz.



                   Üzerimdeki siyah body ve pileli eteği ben dikmiştim.Eteği daha önce burada da paylaşmıştım.






Çiçek desenli kolyemi buradan aldım.Son yaptığım yurt dışı alışverişinde bu kolyede vardı.Sitedeki fotoğraflarından çok daha güzel olduğunu söyleyebilirim.
                                                


                                                            Detaylara buradan bakabilirsiniz.



                                                         Siyah pileli etek - ben diktim
                                                            Siyah body - ben diktim
                                                             Portföy çanta - ben diktim
                                                                      Kolye - choies

13 yorum:

  1. Yaseminciğim(diyorum önceki yazışmalarıma dayanarak) sizi takip ediyorum zaman geçtikçe dikişlerinizin ve modellerinizin profesyonelce geliştiğini görüyorum ellerinize saglık bol satışlar sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çokk teşekkür ederim , eksik olmayın :)

      Sil
  2. çanta şahane görünüyor :)sen daha şahane :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, güle güle giy, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar hoş ve pozitifsiniz bayılıyorum size herşey çok güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
  5. bebişim çok tatlısın :))

    YanıtlaSil
  6. yaptığın herşey çok güzel olmuş,eline sağlık

    YanıtlaSil