21 Nisan 2014 Pazartesi

DANTEL CEKET


Cumartesi günü Antalya da hava inanılmaz rüzgarlıydı , ben bile dışarıda bu fotoğrafları oldukça zorlanarak
çektirdim. Aslında Naza diktiğim son elbiseyi cumartesiye yetiştirmek için baya bir uğraşmıştım ama hava şartlarından dolayı ne yazık ki beraber poz veremedik  :)


Son diktiğim kahverengi deri çantadan bu yazımda bahsetmiştim. Çantayı bitirince yine son aldığım krem rengi  dantel ceketle beraber kombinledim. Siyah maksi elbiseyi hatırlarsanız geçen haftalarda dikmiştim.Çok rahat bir parça olduğu için şu sıralar sürekli üzerimde.






                                                       kahverengi deri zımbalı çanta - ben diktim
                                                                  siyah maksi elbise - ben diktim
                                                                   krem dantel ceket - sheinside




7 yorum:

  1. İyi ki bunu istemişim hadi gelsin artık :) Güle güle kullan bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ebru , bende üzerime giyer giymez aynı şeyi düşünmüştüm :)

      Sil
  2. ceket inanılmaz güzel yaa neden burda da satılmıyor böyle güzel şeyler :) Size de çok yakışmış maaşallah ^.^

    YanıtlaSil
  3. harikasınız bayıldım!..sheinside'dan alışvrişten memnunmusunuz?

    YanıtlaSil
  4. süpersiniz! sheinside'dan alışverişten memnun musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sheinside hem kargo ulaşımı hemde gelen ürünlerin kalitesi açısından içlerinde en memnun olduğum firma diyebilirim :)

      Sil