26 Haziran 2014 Perşembe

SPOR PANTOLONDAN ETEK YAPIMI



Üzerimde gördüğünüz bu spor cepli etek  dün akşama kadar aslında bir pantolondu. Bir kaç makas darbesiyle kendisini eteğe dönüştürmek hiç de zor olmadı :)  Buyrun bakalım....



                                                                                Spor pantolonumuz .....
                                                                               Rahmetlinin son hali :)


                                         İlk olarak etek boyuna karar verip işaretlediğim yerden kestim.



                                                             İç yan dikişlerini güzelce söktüm.


Araya parça koymadan karşılıklı olarak diktim , eğer siz daha geniş bir etek olsun derseniz araya parça  veya farklı bir kumaş parçasıda koyabilirsiniz.

Burada dikkat etmemiz gereken tek nokta ağ kısmında potluk oluşmaması için işaretlediğim yeri iptal etmemiz.Dışarıya doğru üçgen gelen kısmı dikişe dahil etmedim .



Bu pantolonu aldığımda şu halimden 5 -6 kilo daha zayıftım . Bu yüzden bel kısmı  beni biraz rahatsız etti.   Sonradan cep ve bel kısmınıda iptal etmeye karar verdim , çok daha rahat ettiğim kemer lastikleri yine bel ağzına diktim.




Unutmadan belirteyim , kumaşım likralı olmadığı için bel kısmı üzerime tam oturmadı bu yüzden bir kaç pensle durumu kurtarmaya çalıştım. Pensleri attıktan sonra kemer lastiği bele geçirdim.Etek boyunu ise  diz üstünde bırakıp etek ucuna sadece zig zag dikiş geçtim .






İşte bu kadar :)



Sırada eski kotlar var :)

Hoşçakalın ....


6 yorum:

  1. çokk süper bir fikir buuu :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir dönüşüm olmuş, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. harikasınız Yasemin hanım , inanılmaz güzel olmuş bana çok iyi geldi bu geri dönüşüm bizde şimdi annemle sizin yazınızı okuduktan sonra tüm eski kotları serdik salonun ortasına iyiki varsınız :)

    YanıtlaSil
  4. Aynı tarzda aynı renkte benim de pantolonum var duruyor. Ben de mi denesem acaba :)

    YanıtlaSil
  5. bana da ilham oldu harika olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. hamarat arkadaşım şahane olmuş gülen yüzünü yirim :)

    YanıtlaSil