20 Haziran 2014 Cuma

Penye tayt , kuğulu kumaş , anne - kız takım etekler ve püskül

 Başlıktan da anlaşıldığı  gibi bu sefer  baya karışık bir yazı oldu  , ayrı ayrı post hazırlamak istemedim. Baykumaştan gelen bebek kumaşlarından burada bahsetmiştim . Bu kumaşlardan Naza sürekli bir şeyler dikip duruyorum , en rahatıda  kesinlikle bu penye taytlar oluyor. Sürekli üzerinde ve çok sık yıkanıyor . Yüksek derecede yıkanmasına rağmen kesinlikle en ufak bir deforme , renk solması gibi bir  sorunla karşılaşmadım . Gün içerisinde maille   bu tarz sorular çok geliyor  , özellikle buradan bir kez daha cevaplamak istedim.




Geçen gün gittiğim ucuz bursa kumaş pazarından bu siyah fon üzerine kuğu desenli çelik penyeyi aldım .Yaklaşık 2 metre kadar sanırım topun sonuna denk geldim , ilk dikilecekler arasında :)



Hafta sonu gezmesi için  likralı - poplin bir kumaştan diktiğim  anne kız takım puantiyeli eteklerimiz hazır . Muhtemelen hafta başı blogda olur.




Şu sıralar tüller , püsküller fazlasıyla ilgi alanıma girmeye başladı . En kısa zamanda yine siyah yarasa kollu veya düşük kollu  püsküllü bir elbise dikicem . Dün püskülleri aldım , detayları tam olarak belirleyince hemen makine başına oturmak istiyorum :)

GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE


4 yorum:

  1. Ne tatlısınız! Naz'ın flamingolu kumaşına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş tayt.Bu arada sizin sayenizde kumaşların orijinal hallerini görebiliyoruz. Ne kadar sitede fotoğrafşları olsa da böylesi daha güzel oluyor Teşekkür ederim kendi adıma.Etekler de çok hoş güle güle giyin.Nazın topuzu da gözümden kaçmadı :) Tam bir anne kız uyumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim , aslında baykumaş ürünlerini çok güzel fotoğraflıyor siparişlerde bire bir aynı kumaşlar geliyor :)

      Sil