1 Kasım 2014 Cumartesi

Baykumaştan Gelen Yeni Kumaşlar

 Baykumaştan sipariş ettiğim bir kaç parça kumaşta dün akşam üstü geldi.Aslında aklımda olan bir çok parçayı sipariş edemedim çünkü  ben sipariş listesini oluştururken çoğu kumaş  tükenmişti.


Viskon penye karışımı kamuflaj kumaştan  içini astarladığım takdirde spor bir ceket dikebilirim diye düşünüyorum .Siyah - beyaz tüylü olan kumaş ise tam ceketlik .


Her iki kırmızıyı da Naz için düşünüyorum .Kot ve likralı poplin.


Mavi örme triko ise tam hırkalık .


Abiye kumaş grubunda  olan bu payetli parçayı aplike yapımında kullanmak istiyorum , siyah deri görünümünde olan kumaş ise harika bir şey hatta son diktiğim maksi hırkanın yaka ve kol ağzı bantlarında kullandım bile .





 Tahmin ettiğiniz gibi bu panda desenli penye yine Naz için seçtiklerimden , kendisi bu kumaşa bayıldı diyebilirim :) 

                                                                              Baykumaş.com


1 yorum:

  1. Merhabalar
    Ağrı dağı mı daha yüksek yasemin hanımın kumaş dağı mı? :)
    Güzel günlerde giyebileceğiniz giysiler olsun kumaşlarınız
    Sevgiler

    YanıtlaSil